nedjelja, 24. prosinca 2017.

Zaful review

Dobrodošli u novi post !

Jučer sam u pošti uzela paket koji je stigao sa Zafula. Iako sam ga očekivala još prošle sedmice stigao je tek jučer, ali važno je da je stigao i da je sve prošlo u najboljem redu.
Ovaj put sam naručila samo dvije stvari. U pitanju su čizme i umjetne trepavice.


U pitanju su antilop čizme iznad koljena. Moram priznati da sam bila pomalo skeptična što se tiče naručivanja ovih čizmi iz razloga što sam ja dosta niska i nisam željela da se još više smanjim kad obučem ovakve čizme. Prvo sam naručila jedne sa nižom petom pa sam poništila naruđbu i naručila ove i moram vam reći da se uopće nisam pokajala. Čizme su zaista predobre i stoje mi odlično. Što se tiče pete, nije previše velika tako da ih mogu nositi i na fakultet. Dosta su lagane i udobne. Nazad se mogu zavezati tako da možete stegnuti u zavisnosti od noge. Budući da ovaj materijal nije predviđen za kišu, a kamoli snijeg nosit ću ih kada nema padavina. Mislim da se odlično mogu kombinovati uz malo kraće suknje i pantole. Sa strane imaju cif koji dosta pomaže tokom oblačenja.

Ako želite da naručite ove čizme kliknite OVDJE



Kao što sam rekla druga stvar koju sam naručila su umjetne trepavice. U ovom paketu dođe 5 pari što je jako isplativo. Jedina mana je što u paketu ne dođe i ljepilo za trepaice, a budući da ja već imam ljepilo meni to neće biti neki veliki problem. Mislim da trepavice izgledaju dosta prirodno i da svima odgovaraju. Ja ću svoje morati skratiti, jer su mi prevelike, ali ja sam na to navikla tako da me i ne iznenađuje previše.

Ako želite naručiti ove umjetne trepavice kliknite OVDJE

Kako se vama čine ove stvari? Obavezno mi pišite u komentarima.

Zapratite me na društvanim mrežama:
Instagaram: medinabeslagic
Snapchat; medina_beslagic



Broj komentara: 8:

  1. Super post, te čizme su predivne! Ja sam nedavno kupila slične u crnoj boji u jednoj lokalnoj prodavnici, a kako super idu uz kraće suknjice i haljine, sigurna sam da ću uskoro kupiti i u drugim bojama, najverovatnije prvo u boji kože. I trepavice mi se dopadaju, deluju nekako lepršavo i prirodno. :)

    Novi post je na mom blogu: NEW BLOG POST

    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čizme su mi odlične, obožavam ovaj model preko koljena! :) :*

    http://bodyfashionblender.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post 😊😍
    Kisses and Happy New Year

    call-me-pestana.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši