ponedjeljak, 26. studenoga 2018.

YoloBook

Dobrodošli u novi post !

Sigurna sam da svima vama nekada predstavlja problem šta pokloniti vama dragoj osobi. Svi želimo da to bude nešto unikatno i lijepo i prije svega nešto što će ostati upamćeno. Ja imam prijednog kako to možete postići. U pitanju je YoloBook koji čuva sve vaše uspomene. Ovo je poklon koji možete pokloniti za apsolutno svaku priliku, počevši od rođendana, godišnjica, božića itd.

Naime, riječ je o aplikaciji koju preuzmete na vaš telefon. Za preuzimanje aplilacije KLIKNITE OVDJE. Aplikacija radi na jako jednostavan način. Prvo odaberete koliko albuma želite. Imate opciju jedan, dva ili tri. Nakon toga s vašeg telefona birate fotografije koje želite da stavite u vaš album. Na kraju procesa imate mogućnost da pogledate koje ste fotografije izabrali i da odaberete naslovnu stranu vašeg albuma. I to je to, jednostavno i brzo. Album dolazi na vašu adresu od 7 do 10 radnih dana.


Ja sam naručila tri albuma. I ovim putem se zahvaljujem YoloBook što su mi omogućili da obradujem meni drage osobe, ali i da napravim svoju kolekciju fotografija s bloga.


Broj komentara: 7:

  1. S ovim albumima sam se susretala na Instagramu i vidjala sam ih kod drugih blogera. Dopadaju mi se dezeni i izgled. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam već za ovu aplikaciju.. mislim da je jako zanimljiva jer kao što kažeš, možeš napraviti album za svaku priliku. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/novi-izgled-bloga-blogmas-2.html

    OdgovoriIzbriši