srijeda, 16. siječnja 2019.

Manzara haul

Dobrodošli u novi post !

Znam da svi moji čitatelji jako vole haul postove. Tako da sam vam za ovaj post pripremila upravo to. U pitanju je jedan zimski haul. Ženski džeperi su jako popularni na zimu, jer nas oni najbolje štite od hladnih temepratura. Na mom omiljenom sajtu Manzara sam pronašla savršen izbor zimskih džempera i naravno izabrala jedan za sebe.


Sada su veoma popularni džemperi sa rol kragnom i meni se to jako sviđa jer takav džemper može da upotpuni i onu najdosadniju crnu varijantu. Ja sam tražila neki koji će biti potpuno drugačiji od svih što se trenutno nose. Džemperi ženski zaista izgledaju predivno i ženstveno. Ovaj džemper na sajtu možete pronaći u dvije boje, bež i siva. Ja sam isprva htjela naručiti bež jer smatram da mi ta boja jako dobro stoji, a i veoma je aktuelna ove zime. Ali nažalost nije ga bilo u mojoj veličini tako da sam se odlučila za sivi, jer mi se sam dizajn džempera dopao na prvu. Ja inače nosim xs veličinu, a budući da na online sajtovima ta veličina je rijetko kad dostupna tako da sam naručila u s veličini. Kada mi je stigao paket i kada sam ga otvorila, džemper je bio ogroman i zasita sam se uplašila da će mi biti prevelik, ali ipak nije strašno. Na fotografijama ćete vidjeti da je džemper malo širi, ali meni se to jako sviđa i ne predstavlja mi problem. Ono što me je još oduševilo su rukavi, jako su dugi i to mi je odlično. Na ostalim sajtovima sam imala problem s rukavima jer su prekratki, a na Manzari to nije slučaj. Džemper je pomalo šupljikav, tako da morate nositi neku potkošulju ispod. Kvalitetom sam preoduševljena i jedva čekam da ga nosim.









Broj komentara: 7: