subota, 13. veljače 2016.

6.


Zdravo ! Opet nisam pisala dugo zbog škole. Stvarno nemam vremena da uključim laptop i napišem novi post. Zbog svih obaveza nisam ni imala ideju u čemu ću pisati. Evo danas sam odlučila da ću vam pokazati par stvari koje sam kupila u skorije vrijeme. To su neke sitnice, ali znate kako se kaže "sitnice nas čine sretnim". Želim prvo da vam pokažem cipele koje sam kupila. Odmah sam se zaljubila u njih. Nekako su jednostavne, ali i ženstvene. Peta je oko 8 cm i moram reći da su stvarno udobne. U njima mogu provesti cijeli dan bez nekih posljedica haha. Kupjene su u Deichmann-u u Grand centru u Sarajevu.



















Ovaj sat sam dobila na poklon od druga. Ja sam veliki fan roze, to mi je nekako najdraža boja. Pa eto zato mi se ovaj sat puno sviđa, i rado ga nosim.



















Krema je također poklon. Stvarno imam sve pohvale za nju. Kupljena je u AVON-u i odlično miriše. Ona se koriti za ruke i nokte i ima tu odličnu aromu jasmina i sadrži vitamin e.



















Opet roza. Maskica mi se svidjela odmah na prvi pogled. Možda malo izgleda dječije, ali je sigurno drugačija od ovih uobičajnih maskica. Kupljena je u Mellain centaru u Sarajevu.



















I na kraju nešto što mi je najdraže od svega. To su ove pantole. Uvijek sam željela neke svijetle pantole, ali nikad ih nisam kupila zato što mi se uvijek svidjelo nešto drugo. Probala sam još jedne koje su još svijetlije od ovih, ali ove su mi bolje stajale. Imala sam predrasudu o ovakvoj vrsti pantole, mislila sam da mi ne stoje, ali sve treba probati. Kupljene su u Bershki u Sarajevo City centru.



















Večeras je jedan događaj koji čekam već dvije godine, a to je koncert Lexington benda u Sarajevu. Mnogo sam uzbuđena i jedna čekam da ih čujem uživo i naravno vidim Bojana haha. Ako imate nekih prijedloga o tome sta da pišem u narednom postu pišite na moj ask "MedinaB7". Ako imate nekih pitanja slobodno pitajte. Možete me također follow na Intagramu "medinabeslagic".

Nema komentara:

Objavi komentar