nedjelja, 24. siječnja 2016.

Jewelry


Zdravo !
Opet nisam dugo pisala. Izvinite hehe. Još malo pa mi počinje škola, znači ovo su mi posljednji dani raspusta. Moram ih maksimalno iskoristiti i napuniti baterije za ovo drugo polugodište koje će biti mnogo teško budući da sam maturant i da idem do maja u školu. Danas sam odlučila da vam pokažem moju malu koelekciju nakita. Ne mogu vam posebno pisati gdje je šta kupljeno jer stvarno ima previše. Postoje i stvari koje nikad nisam ni koristila. Sigurna sam da je to i kod vas slučaj. Takve smo mi djevojke. Uglavnom sam pola od ovih stvari dobila iz Ausrije. Ovdje nakit kupujem u SIX-u, CM-u, DM-u. Kada u nekoj prodavnici vidim nakit i ono sve šljašti i puno je boja imam osjećaj da bi tu ostala cijeli dan i da mi opet ne bi dosadilo. Ustvari baš i ne nosim toliko nakit, jer uvijek zaboravim da ga stavim. Nakit nam služi da upotpunimo našu odjevnu kombinaciju. Naravno ničega ne smije biti previše, jer to baš i neće izgledati lijepo. Moramo da pazimo kako kombinujemo nakit. Ja mislim da su najbolje one kombinacije prsten+ogrlica ili naušnice+narukvica. Također mislim da može i kombinacija naušnice+sat.
Eto to je ta moja mala kolekcija. Naravno tu nije sve. Nisam mogla sve da nađem, jer kod mene koga ima na sve strane.
Ovo su moje naušnice. Slobodno mogu reći da skupljam naušnice i mislim da ih imam i previše, ali ovo je za mene raj haha. Najdraže naušnice su mi one koje mi je kupila mama. Njih nisam slikala, ali mnogo su mi drage i nosim ih stalno. Od ovih na slici najdrdraže su mi ove srebrno-zlatne u gornjem lijevom uglu. Njih sam nosila za svoj 18. rođendan, a kombinovala sam ih sa zlatnim satom.
Ovo je moje prstenje. Ja baš nisam fan prstena, jer imam baš tanke prste i ne uspjevam da nađem za sebe adekvatan prsten. Imam ih desetak pa sam dobila ovu simpatičnu kutiju iz Austrije i našla im mjesto kad već ja ne mogu da ih nosim. Ako imate tanke prste kao ja onda izaberite deblje prstenove. Izgleda ljepše.
Ovo se nosilo još kad sam ja bila u osnovnoj školi. Jako, jako davno, ali nekako su mi mnogo drage ove neon. Ja sam ovo nosila oko ruke, ali kada je proljeće ili ljeto. Nekako mi je prikladno za to vrijeme.
Malo sam se poigrala sa svojim narukvicama haha. Većinu ovih narukvica sam dobila na poklon od neke rodbine. Sviđa mi se.
Ako imate neka pitanja pišite na moj ask MedinaB7. Ljubim vas.

Nema komentara:

Objavi komentar