petak, 15. siječnja 2016.

Books


Pozdrav !
Prvo vam želim reći da sam napravila ask. Imala sam ga i prije, ali sam se deaktivirala, pa sam napravila novi. Ako imate bilo kakvih pitanja tu možete da se obratite. Pokušat ću svima da odgovorim.
LINK--> https://ask.fm/MedinaB7
Danas sam željela pisati o knjigama. Ja jako volim čitati i smatram to jednim od mojih hobija. Mislim da svako od nas treba da čita knjige, posebno mi mladi, jer čitanjem proširujemo naš vokabular. Prije i nisam tome pridavala neki poseban značaj, ali u srednjoj školi sam shvatila zašto je to važno. Moj omiljeni pisac je Meša Selimović. Volim način na koji on piše, kao i teme koje on obrađuje u svojim djelima. Najdraža knjiga mi je Tvrđava koju je napisao upravo Meša Selimović. Svima bi preporučila da je pročitaju jer govori o ljubavi. Također knjiga sadrži mnogo citata, a ja ću vam izvojiti neke koji su se meni najviše svidjeli:
* Najmanje se govori kad te se najviše tiče.
* Sve više sam s njom, i kad sam sâm.
* Ni haljinu ne valja krpiti, a kamoli ljubav.
* Čarolija ljubavi vraća izgubljeno.
Trenutno čitam Skender Kulenović - Ponornica, to mi je lektira koju sam dobila da pročitam preko raspusta. Također čitam i Dođi i poljubi me ! - Susan Elizabeth Phillips, koju sam dobila od drugarica iz razreda za rođendan.

Nema komentara:

Objavi komentar