ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Style


Hello !
Nisam stigla pisati par dana jer sam imala nekih obaveza. Želim da vam pokažem neke od mojih zimskih kombinacija koje ja najviše volim i nosim.
Prva kombinacija je po meni nekako ozbljnija pošto se radi samo o crnoj boji. Ovaj džemper mi se baš sviđa zato što je duži, a nije uobičajan. Također mi se sviđa zato što ima dva džepa. On je kupljen u Austriji, a marka je Madonna. Ispod džempera je obična crna majica. Helanke su kupljene također u Austriji, u Ann Christine. One mi se sviđaju zato što sa strane imaju "kožni" detalj.
Moja druga kombinacija je što bi se reklo prava zimska. Kapa tzv. šubara nije moja. Posudila sam je od drugarice, ali i ja planiram da je kupim jer mi se stvarno sviđa. Inače baš i ne nosim kape jer mislim da bi ne stoje, ali ova je sasvim okej. Jakna je kupljena u Austriji, marka je Pinup. Sviđa mi se boja kod ove jakne zbog toga što su zimske jakne obično crne ili smeđe, a ova je nekako pravo osvijetljenje hehe. Pantole su kupljene u Terranova, u SCC centru Sarajevo. Torba je kupljena u H&M, u ATRIO shopping centru, Villach-Austrija. Čizme su kupljene u Austriji. Njih sam dobila na poklon za 18. rođendan, marka je UGG. Kod njih mi se sviđa boja, isto tako nisu uobičajne ovdje, a i mnogo su tople.
Moja treća kombinacija je "kombinacija za svaki dan", ustvari ništa posebno. Džemper je kupljen u Austriji. Ima "V" izrez, ali nije puno otvoreno tako da mi se sviđa i mogu ga nositi u školu ili kad negdje izađem. Pantole su kupljene u Terranova u Sarajevu. Možda su ove prugice već izašle iz mode, ali meni će se one uvijek sviđati i uvijek ih rado nosim. Sat sam dobila na poklon od drugarice.
Moja posljednja kombinacija se meni lično mnogo dopada. Tu je nekako sve na svom mjestu. Ovaj tekses prsluk je kupljen u Austriji, marka je Amisu. Njega imam već jako dugo i stvarno je kvalitetan,a može se i kombinovati sa ostalom odjećom. Ispod je obična crna majica, nekad obućem ispod bijelu majicu. Zavisi od raspoloženja. Pantole su kupljene u ATRIO shopping centru, Villach-Austrija. Nemaju na sebi nikakvih detalja i zbog toga mi se sviđaju. Ako imate bilo kakvih pitanja pišite na moj ask "MedinaB7" :)

Nema komentara:

Objavi komentar