srijeda, 13. siječnja 2016.

Makeup


Zdravo svima :)
Danas ću pisati o makeup-u i reći ću vam šta ja najradije upotrebljavam. Ja sam se počela šminkati kada sam krenula u srednju školu i mislim da je to pravo vrijeme. Ne volim prenapadnu šminku jer to nikada ne može izgledati prirodno. Marke koje ja najviše koristim su: Essence, BIPA, Maybelline, itd.
Ovo je dio moje "kolekcije". Naravno pola od ovoga i ne koristim, ali znate kakve smo mi djevojke hehe.
Sada cu vam pokazati šta ja upotrebljavam svaki dan.

Koristim kameni puder koji uzimam iz kataloga FARMASI. Onda koristim korektor marke Essence, kao što vidite ima svjetlija i tamnija nijansa. Također, koristim crni eyeliner marke Essence. Sviđa mi se što je u olovci jer je jednostavnije za stavljati, a ja baš i nisam vješta u tome tako da je ovo kao stvoreno za mene. Onda koristim prvo bijelu markaru marke Dior. Nju sam dobila na poklon od rodice iz Austrije i stvarno je odlična. Nakon toga stavljam crnu maskaru Essence. I naravno na kraju neizostavni Baby Lips. Vjerujem da svaka od vas ima barem jedan.
Ako idem u neki noćni izlazak onda koristim i sjene. Ove dvije su mi najdraže.

3 komentara:

  1. Super ti je blog👌A mozes mi preporuciti neku make up podlogu koja dobro prikriva?!❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti mnogo, ja ti preporučujem podloge koje možeš naručiti u AVONU.

    OdgovoriIzbriši