nedjelja, 20. ožujka 2016.

Proljetne kombinacije

Hello, dobrodošli u novi post :)
Opet se javljam nakon dugo vremena. Još malo i kraj srednje škole pa ću, nadam se malo više pisati, jer sada stvarno nemam mnogo vremena.Kao što sam i obećala u prošlom postu pripremila sam vam moje proljetne kombinacije. Odabrala sam tri kombinacije, nadam se da će vam se dopasti.


Na sebi nosim majicu koja je kupljena u Austiji, marka je Calvin Klein. Majica je jako kvalitetna i imam je već jako dugo. Inače ne volim kada majica na sebi ima naziv brenda ili slično, ali što se tiče ove, odlična je. Naočale su kupljene u New Yorkeru u Alta shopping centar u Sarajevu. Kupljene su na nekom sniženju, jako su moderne i dobro stoje. Ovo preko majice sam dobila na poklon, iz Austrije je i mnogo je lijepe boje i može se nositi skoro uz sve. Ima polurukave, što baš odgovara proljetnim danima koji nam dolaze. Zlatni sat sam dobila na poklon od drugarice, za 18, rođendan. Pantole su kupljene u Bershki u SCC. Mnogo, mnogo ih volim i preporučila bi ih svakoj djevojci, jer su zaista odlične.


Moja druga kombinacija je mladalačka. Ove tamne tonove sa jakne i majice sam pokušala da "razbijem" ovom žarko rozom bojom. Jakna je kožna. naravno nije prava koža, kupljena je jako davno tako da se baš i ne znam gdje. Majica je kupljena u Terranovoj u Sarajevu, još prošle godine. Jako mi se sviđa zbog ovog ludog natpisa "I need a free WIFI". Opet ja i moje dosadne pantole. Nemojte mi zamjeriti, ali stvarno ih volim. Naočale su kupljene u New Yorkeru u Alta shopping centru u Sarajevu. Ja imam nekako specifičnu i malu glavu, tako da mi samo odgovaraju naočale iz New Yorkera, a ima i mnogo izbora i dosta su kvalitetne. Patike su kupljene u Austirji i dobila sam ih na poklon. Malo su čudne, ali ja ih mnogo volim. Baš su nekako za ove proljetne dane. Sat sam također dobila na poklon od druga i baš mi je dobro došao da ga kombinujem sa patikama. Narukvica je kupljena kao suvenir u Mostaru, jako, jako davno, ali mnogo je volim zato što me podsjeća na to putovanje, a i ovo bodlje na njoj su mnogo cool. Barem meni.


Moja treća kombinacija opet ima mnogo crne boje. Jakna je kao neka nijansa zlatne boje. Kupljena je u Tally Weijl u Austiji, Jako je lagana za nositi, mnogo je kvalitetna i materijal je mnogo dobar. To je jakna za svaki dan i može se kombinovati sa crnom ili bijelom bojom. Majica je također kupljena u Austiji. Ima mnogo interesantan print male djevojčice. Okej možda je malo djetinjasto za moje godine, ali šta da radim kad sam ja dijete u duši. Naočale su iz New Yorkera, kao što sam već i rekla. Pantole su klasične crne, koje po meni svaka djevojka mora imati u ormaru. Ove moje su kupljene u Austiji. Patike sam dobila na poklon od mame. Mnogo mi se sviđaju jer nisu kao one što svi nose, tipa bijele, crne, sive itd. Tirkizna boja je mnogo moderna i može da upotpuni svaku kombinaciju.

Eto, to je to od mene za ovaj post. Ako imate bilo kakvih pitanja, pitajte na ask--> MedinaB7, ako vam se sviđam i želite da me pratite, to možete uraditi na Instagramu--> medinabeslagic.




1 komentar:

  1. Super outfiti, pogledaj moj blog ako zelis!❤
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits-ideas.html?m=1

    OdgovoriIzbriši