nedjelja, 27. ožujka 2016.

Best of March

Dobrodošli u novi post.

Pošto je za nekoliko dana april odlučila sam vam pokazati moje favorite u mjesecu martu i ono što sam svakodnevno koristila. Baš i nema puno proizvoda, ali nema veze. Tu si i neki proizvodi koje sam i prije koristila, a tu su i oni koje sam tek isprobala. Pa idemo redom.


Moj prvi favorit je ovaj gel za tuširanje. Već duži niz godina koristim Fa proizvode i za njih imam samo riječi hvale. Zaista su odlični. Isprobala sam ih mnogo, ali moram reći da mi se ovaj posebno dopao i ovo je prvi put da ga koristim. Sviđa mi se što ima aromu jasmina,a ja mnogo volim taj miris i naravno sviđa mi se sama ambalaža proizvoda, jer je roza. Šta da radim kad nenormalno volim rozu boju lol.


Opet nešto rozo. Moj drugi favorit je ovaj Playboy parfem. Već sam ranije imala priliku koristiti njihove parfeme i stvarno su super. Svako može naći miris koji mu odgovara. Ja bi ovaj izdvojila kao jedan od boljih, jer zaista divno miriše i meni odgovara u svakom smislu.


Moj treći favorit su kristali za kosu i njih koristim već jako, jako dugo i prezadovoljna sam. Budući da imam dugu kosu moram koristiti nešto za vrhove. U prodaji su ljubičasti i plavi kristali. Ja se ipak odlučujem za ljubičaste, jer su po meni bolji. Kada ih nanesete kosa je meka na dodir. Eto djevojke ja vam preporučujem. Možete ih kupiti u dm ili cm.


Moj četvrti favorit je ovaj, opet rozi lak za nokte. Ja baš i nemam običaj da lakiram nokte, jer me poslije nervira kad poslije par moram skidati lak, malo čudno pošto imam duge nokte, ali eto. Lak je odličan, kad i njegova boja. Baš je za ove proljetne dane koji su na putu.


Moj peti favorit je ovaj ruž. Ja baš i ne volim ruževe za usne. Imam osjećaj da mi nikako ne odgovaraju i da mi ne stoje, pa su moj izbor ipak labela i sjajevi za usne. Ali nedavno sam u svojoj torbici za šminku ugledala ovaj ruž i eto za Božije čudo svijelo mi se. Znam da je naručen poprilično davno u AVON-ovom katalogu. Ima baš lijepu boju i što je za mene najvažnije nije mnogo napadan Baš njega želim izdvojiti kao favorita za ovaj mjesec.


Moj šesti favorit je Essence kreon za oči. Već sam odavno želila da ga kupim i kada sam to konačno uradila, nakon tri dana korištenja sam ga izgubila. Naravno da sam otišla u dm i kupila drugi, pa sam i taj drugi izgubila. I ovaj je evo kako se kaže "treća sreća". Želim da pohvalim kreon jer je super.

Ako imate nekih pitanja, možete me pitati na Ask--> MedinaB7, i ako vam se sviđam zapratite ma na Instagramu--> medinabeslagic.

Nema komentara:

Objavi komentar