petak, 1. travnja 2016.

Spring

Dobrodošli u novi post.
Proljeće, proljeće, proljeće. Svi smo ga sa nestrpljenjem čekali, i evo dočekali. Sve se probudilo i sve je nekako ljepše. I mi samo smo puno raspoloženiji kada je vani lijepo vrijeme. Pošto ste tražili da malo više pišem. Evo danas sam se potrudila da napišem ovaj post, iako ne znam pravu temu za njega, ali uglavnom pokazaću vam neke moje stvari koje korstim. Pa nadam se da će vam se svidjeti.


Prvo što vam želim pokazati je ovaj Balein sprej za kosu. Aktivira se toplinom pegle ili fena za kosu, a kosa ostaje ravna do slijedećeg pranja. Koristi se nakon što se opere kosa. Prije upotrebe je potrebno kosu raščešljati da bi sprej imao bolje djelovanje. Ovo je odlično za one koji nemaju prirodno ravnu kosu, kao ja. Samo mi znamo kolika je muka sa našom kosom i koliko zavidimo onima koji imaju ravnu kosu. Eto moja preporuka je ovaj sprej koji možete ponaći u dm-u.


Baš kao što mu samo ime govori "Like a First Day in Spring" ovaj parfem je kao stvoren za ove proljetne dane. To je miris toplog sunca i svježeg cvijeća kojeg donosi proljeće. Miris je cvjetan i voćan i čini da se osjetite živom. Essence je uvijek znao napraviti odlične parfeme i ovaj parfem je dokaz. Eto djevojke ako volite miris  ananasa, narandže, kupine, ruže ovaj parfem je kao stvoren za vas. Možete ga kupiti u većoj i manjoj bočici. 


Sljedeće je ovaj Rival de Loop ruž za usne. Pošto je crvene boje, on sam za sebe govori da je kao stvoren za proljeće i ako želite biti primjećene obavezno stavite crveni ruž. Ja sam ovaj dobila na poklon iz Njemačke, ali ja baš i ne volim ruževe pa ga skoro i ne koristim. Ne volim da istaknem usne, ali znam da mnogo djevojke to vole. I neka vaš izbor bude Rival de Loop jer je kvalitetan i dugotrajan,


Opet se vraćamo na kosu. Znam da peglanje nije zdravo za kosu, ali šta da se radi kad ne može drugačije. Inače ja baš i ne peglam kosu stalno, jer mi se ne da sjediti više od pola sata ispred ogledala i "boriti se" sa mojom gustom kosom. Kad sam baš, baš raspoložena e onda ispeglam kosu i u tim jako rijetkim prilikama kotistim OVNAK peglu za kosu. Kupljena je u CM-u prije godinu dana i super je. Ima i ovaj presimpatični animal print dizajn i to je čini posebnom.


Dalje, krema za ruke i tijelo sa aromom meda. Mmm, jako lijepo miriše i što je najvažnije može se koristiti duži vremenski period. Naručena je iz ORIFLAME kataloga, i ja sam poprilično zadovoljna.


Pošto se mnogo više krećemo u proljetnim danima naravno da će nam biti potreban i odgovarajući dezodorans. Znam da ga svaka djevojka ima u torbi baš kao i ja. Moj izbor su definitivno NIVEA i Rexsona dezodoransi. Njih koristim već duži niz godina i prezadovoljna sam. Jako lijepo miriši i dugotrajni su.


Sljedeće što vam želim pokazati su ovi THE BODY SHOP proizvodi. Njih sam dobila na poklon od rodice iz Austrije. U ove tri zelene kutijice nalaze se sjene za oči. Sadržaj je u prahu, i mnogo je kvalitetan. Dok je u ovim bijelim kutijicama kao neka krema. Čini tijelo glatkim. Svaka od njih je različita i ima rzličito djelovanje i sadrži različite vitamine.


Posljednje je losion za tijelo od manga. Ovo je još jedan Balea proizvod koji je po meni odličan. Svi njihovi losioni su  odlični i zaista divno mirišu. Ovaj miris manga u potpunosti podsjeća na proljeće. Ovaj sam dobila na poklon iz Austrije, i baš nisam sigurna da li ima ovdje u prodaji, ali ako ne sigurna sam da možete naći neki od mirisa koji će vam odgovarati.

Toliko od mene za ovaj post. Ako imate nekih pitanja, pitajte na ask--> MedinaB7, ako vam se sviđam pratite me na Instagramu--> medinabeslagic.
Nadam se da vam se dopap ovaj post, imate pozdrav od mene  :)


Nema komentara:

Objavi komentar