utorak, 5. travnja 2016.

Svaštara

Evoo opet vam se javljam.
Prije svega, dobrodošli u novi post. Kao što sam naslov govori ovdje ću vam pokazati mnogo toga. Prvo vam želim pokazati par mojih "profesionalnih" fotografija. Neću vam pisati o odjeći koju tu nosim, jer sam to već spominjala u ranijim postovima. Zasluge za fotografije idu mojoj sestri kojoj se ovim putem zahvaljujem. Danke Schwester. Ja sam izabrala par koje se meni najviše sviđaju, pa ću ih podijeliti sa vama.




Nadam se da vam se fotografije sviđaju.

Sljedeće o čemu ću vam pisati su neki proizvodi koje sam kupila u proteklih nekoliko dana.



Nešto što me je najviše oduševilo posljednjih dana je EOS. Labelo je presavršeno i stvarno ga preporučujem svima. Nisam očekivala da će doći u Bosnu i Hercegovinu, i baš sam se iznenadila kad sam ga vidjela na policama u DM-u. Ja sam izabrala ovaj rozi, od jagode, i odličan je, a ne sumnjam da su i ostali super. Eto djevojke ovo je definitivno moja preporuka za sve vas.


Sljedeće je ovaj kist za nanošenje sjene. Prije baš nisam pridavala značaj ovakvim stvarima, ali sam vremenom shvatila da svaka djevojka treba da ima nekoliko vrsta kistova za nanošenje sjene, ruža i ostalog. I sad ću se truditi da kupim što više različitih kistova. Ovaj je kupljen u CM-u, marka je OVNAK. Nisam ga još isprobala, jer baš nisam imala vremena. Tako da ne mogu reći kakav je.


Zatim BALEA lak za kosu. Kupljen je u DM-u. Jako lijepo miriše i to ga baš izdvaja od ostalih lakova za kosu koji nemaju ugodan miris. Koristi se za naglašavanje pojedinih pramenova i da bi sve bilo baš kako očekujemo potrebno je pramen poprskati cijelom dužinom.


Svaka djevojka baš kao i ja je sigurno bila u potrazi za dobrim tušem koji se neće razmazivati. E pa ja sam ga našla. Kupila sam ga na nagovor drugarice, jer je ona rekla da je odlična. I mogu vam reći da sam i ja zadovoljna. Ostaje cijeli dan bez brige da li će se razmazati, a što je najvažnije vrlo lahko se skida vlažnom maramicom. Kupljen je u DM-u, marka je Miss Sporty.


Još jedna olična stvar koju sam kupila i nisam se pokajala. To je tečni puder. Odlićno prekriva neke nepravilnosti na licu i dugotrajan je. Kupljen je u DM-u, a marka je Essence.


Ove starke sam dobila na poklon od daidže, a kupljene su u Austriji. Sviđaju mi se što su neobične i nisam ih viđala ovdje u Bosni i Hercegovini.Boja je baš za proljeća, roza. Moja najraža.

Eto toliko od mene za ovaj post. Ako imate nekih pitanja pitajte na Ask--> MedinaB7, ako vam se sviđam možete me pratiti na Instagramu--> medinabeslagic

Nema komentara:

Objavi komentar