nedjelja, 10. travnja 2016.

Outfits

Dobrodošli u novi post.

Potrudila sam se da ovaj post napišem što prije da ne niste dugo čekali. Ove sedmice sam imala mnogo obaveza i jedva sam sve stigla da završim, ali na kraju je bitan ishod. Išla sam i na školski izlet u Mostar i moram reći da je bilo predobro. Otišla sam sa namjerom da nešto kupim, ali nisam našla baš ništa što mi se baš svidjelo tako da nisam ništa kupila. Teško me je zadovoljiti, ali kad već nisam mogla naći ništa od šminke ili odjeće bitno je bilo pojesti sladoled. I to mi se najviše svidjelo haha.


Sljedeće što želim da podijelim s vama je susret sa poznatom blogerkom Ivom Trogrlić. Naime, pošto je bila u Sarajevu iskoristila sam priliku da je upoznam. Jako mi je drago što smo se vidjele, uslikale i naravno malo popričale. Djevojka je zaista predraga i prefina i mnogo je ljepša uživo nego na slikama. Slikale smo se par puta, ali evo staviću samo jednu sliku ovdje, a naravno ako me pratite na Snapchat, Instagaram ili Ask sigurno ste vidjeli i ostale slike.




Sad krenimo sa kombinacijama. Za danas sam pripremila dvije kombinacije. Jedna je za svaki dan, a druga je malo svečanija. Pa da krenemo.







Moja prva kombinacija je za malo svečanije prilike. Košulju sam dobila na poklon od rodice iz Austrije. Jako je lagana i kao stvorena je za proljetne dane. Kao što vidite na slikama, preko cijelih leđa je jako lijepi čipkasti uzorak koji je čini posebnom, Duža je pa se može nositi sa helankama ovako kao i ja. Jedina mana joj je što se lahko pogužva, zbog toga što je materijal lagan. Sljedeće što imam na sebi su ove Review helanke koje sam također dobila na poklon iz Austrije. O njima se nema baš puno toga reći. Jako su kvalitetne i mogu se kombinovati skoro uz sve. Salonke/sandale, kako god želite su kupljene u Sarajevu, i dobila sam ih od rodice na poklon. Jako su lijepe, doduše baš i nisu udobne i mislim da ne bi mogla biti u njima cijelu noć. Ove narukvice su kupljene u Njemačkoj, a ovaj novčanik što držim u rukama je poklon i kupljen je u Sarajevu. Jako je lijep i slaže se uz cipele. Lakovan je, a ja baš i nisam fan lakovanih stvari, ali ono što je lijepo uvijek može proći,






Druga kombinacija je ona za svaki dan. Ono što ovu kombinaciju čini posebnom su ove roze tantolone koje sam kupila jako, jako davno, negdje u Sarajevu. Boja je jako lijepa i nema šanse da vas neko ne primijeti dok nosite ove pantolone. Ispod džempera je obična, crna majica kratkih rukava. Kupljena je u Austriji, i može se kombinovati uz bilo šta. Preko majice je tanji sivi džemper koji je poklon od daidže iz Austrije. Jako je lijep i moderan. Sviđa mi se što je duži i malo širi jer je to kao sad neki trend. Također nosim i lančić na kojem piše Directioner. Da i ja sam bila, a i sad sam veliki fan 1D, i lančić je naručen preko nekog sajta, na internetu. Na nogama nosim crne starke All Star, koje su kupljene u Austriji jakooo davno, ali meni su tako drage da nemam srca da ih bacim.

To je to za ovaj post. Ako imate bilo kakvih pitanja obratite mi se na Ask--> MedinaB7, ako vam se sviđam možete me slijediti na Instagramu--> medinabeslagic, kao i na Snapchat--> medina_beslagic.



Nema komentara:

Objavi komentar