ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Hair Care

Dobrodošli u novi post.
Ovaj post želim posvetiti njegi kose. Znam da je svim djevojkama važno da imaju zdravu, jaku i sjajnu kosu. Ja ću vam ovdje navesti par sitnica i na neki način vam možda i pomoći da dobijete kosu kakvu želite.
Prvo što želim da vam preporučim je da kosu ispirate čajem od koprive. Čaj od koprive se prije svega preporučuje za njegu kose. Obično se koristi protiv opadanja kose. Opadanje kose se mora liječiti i iznutra i izvana. Tako da je najbolje da poslije pranja kose, kosu opet operete sa čajem od koprive i naravno nakon toga isperete običnom vodom, a da bi liječili opadanje kose iznutra potrebno je da popijemo čaj. Također, čaj od koprive se koristi i protiv masne kose. Znam da mnoge djevojke imaju baš ovaj problem i da kosu moraju prati skoro svaki dan. To je vjerovatno zbog toga što kosu dodirujete nečistim rukama, ili možda do hrane koju unosite. Da bi pomogli sebi i svojoj kosi potrebno je naravno da promijenite te životne navike, a također kosu možete da ispirate čajem od koprive.
Sljedeće što preporučujem je maska za kosu od jaja. Jaje sadrži dosta proteina i bogato je vitaminima A, D i E. Ova maska će pomoći vašoj kosi da brže raste i učiniće je sjajijom i gušćom. Da bi napravili ovu masku potrebna su vam dva jaja (ako imate dužu kosu), posuda za mućenje, viljuška, plastična folija ili kesa i peškir. Prvo umutite dva jaja. Kosu radvijelite na dva dijela (gornji i donji) i kosu namažete sa jajima koje ste predhodno umutili. Kada nanesete cijelu smjesu iz zdjele kosu omotajte plastičnom folijom (ako nemate foliju i plastična kesa vam može pomoći). Preko folije stavite peškir i pustite da odstoji 30 minuta. Nakon toga kosu operete šamponom koji koristite, poželjno je koristiti i regenerator. I to je to. Kosa izgleda jače, gušće, sjajnije.
Posljednje što ću vam predložiti je maska za kosu od maslinovog ulja i meda. Ova maska je efektna kod svih tipova kosa, a najviše pomaže kod kose koja je suha. Maslinovo ulje kosi daje vlažnost i odlično je za suhu i ostećenu kosu. Sve što vam je potrebno da napravite ovu masku su: med, maslinovo ulje i posuda. Ako imate kosu do ramena onda umutite dvije supene kašike meda i tri supene kašike maslinovog ulja. Ako imate dužu kosu onda dodajte malo više i jednog i drugog i sve to umutite u posudi. Maska će imati bolji učinak ako se nanese na mokru kosu. Nanesite predhodno napravljenu smjesu i kosu zavežote u punđu. Masku je potrebno držati 30 do 45 minuta i na kraju kosu isperite šamponom koji koristite.



Ovo je moja kosa. Nikada je nisam farbala i mislim da nikada neću sve dok ne budem imala potrebu. Svakome od nas nekada dođe da napravi neku promijenu, pa tako i meni, ali mislim da je ipak prirodna kosa najbolja i najzdravija. Izbjegavam da je peglam zbog toga što to baš oštećuje kosu, a svi mi volimo da imamo zdravu, lijepu i njegovanu kosu.


Ono što ja koristim za kosu su kristali za kosu, koje kupujem u CM-u ili DM-u. Njih koristim već duži niz godina i prezadovoljna sam. Mogu se naći u plavoj i ljubičastoj boji i u većoj i manjoj bočici. Čine kosu mekon na dodir.


Ovo je šampon koji ja koristim. Isprobala sam dosta vrsta i nemam zamjerku ni na jednu. Ja sam imala problema sa peruti i ovaj šampon mi je pomogao da to koliko, toliko ublažim. Možda je on jak za neke tipove kose, ali meni odgovara i nemam namjeru da ga mijenjam, jer sam zadovoljna.

Nadam se da sam vam dala par korisnih savijeta što se tiće njege kose. Ako imate nekih pitanja možete mi se obratiti na Ask--> MedinaB7. Ako vam sviđam pratite me na Instagram--> medinabeslagic i na Snapchat--> medina_beslagic.


Nema komentara:

Objavi komentar