ponedjeljak, 25. travnja 2016.

Noviteti

Dobrodošli u novi post !
Možda ste malo duže čekali, ali nisam stigla ranije pisati. Za ovaj post sam pripremila opet neke novitete. Većinom su proizvodi koji se naručuju iz kataloga. Pa pošto ih ima poprilično mnogo možemo odmah početi.


Na slici je Dior ruž za usne. Znam da je većina djevojaka "luda" za Dior kozmetikom, a kako i ne bi kad su na tržištu toliki ni godina. Dior ruževi se veoma lako nanose, bez obzira na tip usana. Efekt koji pružaju su nešto između sjaja za usne i ruža. Ovaj koji ja imam je Dior Addict u nijansi #763. Usnama daje nevjerovatan sjaj i ugodu. Izuzetno je mekan, ali ujedno u tvrd, njegovo bitno svojstvo je to da se neće otopiti ili raspasti na visokim temperaturama. Lijepo se razmazuje i ne isušuje usne. Zadržava se duže vrijeme na usnama, ali nakon dužeg vremena blijedi,


Sljedeći je parfem Boss Jour Pour Femme Runway Edition od Hugo Boss, to je cvijetni parfem za žene. Stvarno je ugodnog mirisa i dugotrajan je. Možete ga kupiti u svim drogerijama.


Na slici su tri olovke za oči i usne. Bordo i zelena olovka su naručene u AVON-ovom katalogu. AVON stvarno ima odličan izbor olovki i dosta su kvalitetne. Svako od nas može pronaći onu koja mu ogovara. A ova siva olovka je kupljena poprilično davno u DM-u, marka je Essence. U sivoj je boji i pomalo svjetluca. Ona je po meni odlična za nekoga ko ima lijepe oči i kome ovakve boje mogu da stoje.


Far Away je parfem koji možete naručiti u svakom  AVON-ovom katalogu. On je zaista originalan. U sebi sadrži mirise jasmina. narandže, breskve, kokosa, ljubičicu, ružu i mnoge druge. Bočica je jako lijepo dizajnirana i uz nju dobijete kao neki crni privjesak. Ako ga naručite stvarno je nećete pokajati, jer je preodličan.


Dalje imamo ASTOR ruž za usne. Moram vam reći da ga ja nikada nisam koristila tako da ne mogu nešto puno reći o njemu. Ovako po izledu čini se kao okej. Ova nijansa je jako lijepa za nekoga ko ima punije usne i za nekoga kome ovo stoji.


Ovo je AVON-ova baza za sjenu. Ja sam je koristila više puta i po meni je super. Šminka ostaje na svom mjestu i nakon nekoliko sati. I mogu vam reći da je ovo apsolutno moj favorit. Jako je kremasta, lako razmaziva i lagana. Kada se preko nje stavlja sjena nema onih problema tipa da je sjena na jednom mjestu izraženija, nego na drugom. Znači, kada se stavlja sjena preko ove baze ona je ravnomjerna na cijelom kapku. Možete je naručiti u AVON-ovom katalogu.


Mislim da je već svima poznato da AVON ima sjajne gelove za tuširanje. Ja sam stvarno imala priliku probati nekoliko njih i nijednom nisam našla zamjerku. Svi jako lijepo miriši i svaki od njih je drugačiji na neki svoj način. Ja sam ovdje odabrala dva, koje mogu nazvati favoritima.


I posljednje je AVON-ov  tečni puder. Čini kožu blistavom i osviježava umornu kožu. Ovaj puder je savršen za one koji imaju osjetljivu kožu. I što je najvažnije na licu izgleda prirodno. Ovaj puder, kao i mnoge druge možete naručiti iz AVON-ovog kataloga. Imaju odličan izbor i sigurna sam da će svako od vas naći nešto za sebe.

To je sve za ovaj post. Ako imate nekih pitanja možete mi se obratiti na Ask-u--> MedinaB7, također mi možete dati ideju za sljedeći post. Ako vam se sviđam možete me pratiti na Instagramu--> medinabeslagic i na Snapchat--> medina_beslagic.

Nema komentara:

Objavi komentar