petak, 29. travnja 2016.

Elegance

Dobrodošli u novi post !
Bliži se kraj ove školske godine pa imam sve više vremena za pisanje bloga. Želim da se zahvalim svima koji prate moj blog. Ja pokušavam što više da pišem baš zbog vas. Dugo vam nisam postavljala moje kombinacije, pa eto došlo je vrijeme i za to. Za ovaj post sam vam pripremila tri kombinacije. To nisu one kombinacije koje sto navikli od mene, ovo su neke elegantne kombinacije koje se mogu obući za neki izlazak, rođendan i nešto tome slično.
Pa da počnem:


Ovo je jedna mladalaćka kombinacija i ova suknja je čini nekako posebnom. Predpostavljam da sve djevojke imaju nešto ovakvo u ormaru. Majica je kupljena u H&M u Austriji, u ATRIO shopping centar. To je jedna obična crna majica koja se može kombinovati uz bilo šta i na vratu ima par cirkona, pa ja zbog toga ne stavljam nikakvu ogrlicu jer misim da bi bilo malo previše. Suknja je naručena preko jedne stranice na internetu. Stvarno je odlična i super kvalitete i kao stvorena je za proljeće i ljeto koje je pred nama. Može se podignuti pa da onda bude strukirana, ali se može i spustiti da bude neke "normalne" dužine- Torbu sam dobila na poklon i kupljena je u Austriji. Štikle su kupljene jako, jako davno. Tačnije kupila sam ih za svoju maturu u osnovnoj školi. Peta je oko 6-7 cm. Obukla sam ih samo par puta, jer sad mislim da je peta premala, ali meni su ove štikle mnogo drage, jer me podsjećaju na taj bitan događaj, a sa druge strane mnogo su slatke zbog ovog malog ukrasa od cirkona.


Ova kombinacija je dosta slična ovoj prvoj. Kao stvorena je za izlazak u grad. Ova bijela majica je kupljena u H&M u ATRIO shopping centar. Također se može kombinovati uz sve zato što je bijela i nema nikakvog printa na sebi. Suknja je malo duže forme i strukirana je. Ona je naručena preko interneta, i jako mi se sviđa zato što je roza, a mislim da već svi znate da je to moja omiljena boja. Štikle sam dobila na poklon iz Austije, puta peta i po sebi ima dosta cirkona. Ove štikle su malo svečanije baš zbog tih cirkona. Ja baš i nisam fan ovih jer je dosta teško hodati u njima tako da ih nikada ne nosim.


Opet još jedna jako lijepa kombinacija. Majicu sam dobila na poklon, kupljena je u Auriji, marka je C&A. Prugice su uvijek u modi i ja ih jako volim. Imam baš dosta majici slične ovoj. Suknju sam dobila na poklon od rodice i kuljena je u Zari. Na prvi pogled je obična, ali kad se obuče super stoji i mislim da bi svaka djevojka trebala u ormaru imati jednu običnu crnu suknju. Štikle su kupljene u Austriji. Drugačije su od ostalih štikli koje imam prvenstveno zbog boje. Ove štikle mogu popraviti neku dosadnu kombinaciju. Peta je oko 10 cm, i štikle na sebi imaju kao neku mašnu koja ih još više čini posebnim.

Nadam se da su vam se svidjele moje kombinacije. To je sve za ovaj post. Ako imate nekih pitanja možete mi se obratiti na Ask-u--> MedinaB7, također mi možete dati ideju za sljedeći post. Ako vam se sviđam možete me pratiti na Instagramu--> medinabeslagic i na Snapchat--> medina_beslagic.

Nema komentara:

Objavi komentar