petak, 15. travnja 2016.

News

Dobrodošli u novi post.

Opet sam se trudila da post napišem što prije da ne biste puno čekali i nadam se da sam ispunila svoj zadatak. Moram vam se pohvaliti i reći da mi je haljina na matursko veče gotova. Konačno. Malo je reći da sam prezadovoljna. Naravno, ne mogu vam to sad pokazati. Sve ćete vidjeti 27.05.
Za danas sam pripremila par noviteta. Pa hajde na počnemo.


Prvo vam želim pokazati ovaj Pure Women od Bruno Banani parfem. Ima jako lijepu bočicu izrazito jake boje i zbog toga je i prepoznatljiv. Parfem je jako izazovan i što je najvažnije dugotrajan. Ima miris ribizle i tangerine, kao i vanilije i ambera. Možete ga potražiti u svim drogerijama. Tako da djevojke moja preporuka vam je ovaj parfem.


Kada sam krenula sa parfemom onda mogu i nastaviti. Također moja preporuka je Naomi Campbell Queen of Gold. Ovaj parfem istiće moć žene i istiće njemu snagu. Parfem posjeduje voćne note. Parfem se može kupiti u bočicama od 15, 30 i 50 ml. I njega također možete naći u svim drogerijama. Imala sam priliku probati i ostale parfeme od Neoni Campbell i oni su zaista odični. Osim parfema dostupni su i losion za tijelo i gel za tuširanje.


Sljedeće što želim da vam pokažem je ova nježna Essence paleta sjena za oči. Sadrži 6 različitih boja: bijela, nude, ljubičasta, plava, tamnija plava i siva. Paleta je zaista odlična i ja baš hvalim Essence kao brend. Tačno je da su njihovi proizvodi dosta jeftini i da ih svi mogu pruštiti, ali stvarno su svi proizvodi, barem oni koje sam ja koristila kvalitetni i dugotrajni.


Ovaj Concealer 4 in 1 sam kupila u DM-u u Grand centru. Nijansa je sasvim okej ( 10 Natural), ali ja baš i nisam zadovoljna zbog toga što dosta svijetli kad se nanese na lice, a meni to ne odgovara. Proizveden je u Njemačkoj, ali mislim da baš i nije kvalitetan, tako da ga baš i ne bi preporučila.


Još jedna OVNAK četkica je kupljena. Zaista sam prezadovoljna sa njihovim četkicama. Jako su mekane i praktične za upotrebu. Ova je namijenjena za nanošenje rumenila. Sviđa mi se što vrh nije u obliku kruga već ide malo ukoso. Ovu kao i ostale OVNAK četkice možete naći u svakom CM-u. Djevojke preporučujem ove četkice, jer sam ja prezadovoljna.


Ovaj Balea gel za tuširanje kupljen je u DM-u u Alta shopping centru. U ranijim postovima sam spomenula da jako volim Baleine proizvode, a posebno gelove za tuširanje. Mislim da oni imaju najviše izbora što se toga tiće i da svako može naći nešto za sebe. Ovaj gel za tuširanje miriše na malinu i limunsku travu. I preeestrašan je.


Idemo malo na modne dodatke. Ove naušnice su tako slatke i neobične i meni su mnogo drage iako ih nikad nisam nosila, jer nemam običaj da stavljam nakit (mala mana). Ove su kupljene u Sarajevu i poklon su od drugarice.


I za kraj ovdje je jedna jako lijepa i jednostavna kombinacija za svaki dan. Čizmice su kupljene u Deichmann. Jako su udobne, ženstvene i elegantne. Pantole i majica su poklon i kupljene su u Austriji. Pantole su klasični jeans, a majica isto tako klasična, dugih rukava i na prugice, Naočale su jako moderne, poznatije kao "štreberske" naočale koje meni nažalost nikako ne stoje, a ove su kupljene u Njemačkoj. Narukvica je mnogo kul, i nju sam dobila na poklon,a kupljena je u Austriji. I sat sam već milion puta spominjala, tako da se neću ponavljati.

Ako imate nekih pitanja javite se na moj Ask--> MedinaB7, ako vam se sviđam zapratite me na Instagramu--> medinabeslagic, odnosno Snapchat--> medina_beslagic.

Nema komentara:

Objavi komentar