petak, 20. svibnja 2016.

Napravi sam+noviteti

Dobrodošli u novi post !
Odlučila sam da vam napišem kratki post prije mature. Matura je za tačno sedam dana i moram vam reći da sam baš uzbuđena., ali važno je da je sve spremno.
U ovom postu ću vam pokazati kako sam ja napravila čaše za kistove. Nisam htjela uzeti one već gotove, jer su mi pomalo dosadne. Sve što vam treba je tri stvari:

1.Dvje plastične čaše, ne preporučujem one što se već imaju kupiti u prodavnici, jer su nekvalitetne, dok su ove od Jogobelle dosta čvršće i bolje.


2.Jedan običan kist za bojenje. Bolje je ovaj malo deblji, jer ćete brže obojiti čaše.


3. I naravno boja za farbanje. Ja sam se odlučila za kreč, jer najbolje pokriva, a i bijelo mi se najviše sviđa, jer se poslije može dobro urediti.

-Sve što trebate je da uzmeti kist i obojite čaše. Obojite više puta da bi se prekrila ova slova na čaši. I to će izgledati ovako:


Nakon toga možete uzeti marker ili rapidograf i urediti čaše po svojoj želji. Kod mene je to na kraju izgledalo ovako:


Nadam se da ćete pokušati napraviti nešto slično kao ja.
A sad pređimo na novitete.


Ovaj Essence lak je kupljen u DM-u, u Alta Shopping centru u Sarajevu. Kupila sam ga za maturu, jer mi se slaže uz torbu. Uzimala sam ga što se kaže "na slijepo", ali sreća pa sam pogodila baš onu nijansu koja meni treba. Essence ima stvarno odličnih boja i četkica je odličma, ali po meni mana Essence lakova je što se prebrzo skida. Meni ne može trajati duže od 2 dana.


Ovu četkicu za obrve sam kupila u CM-u, OVNAK. Ja baš i ne razmišljam puno o obrvama, kakve su takve su, ali svakako je da svaka djevojka mora imati ovo. Nije nešto specijalno, ali meni može poslužiti.


Torbu sam naručila preko jedne stranice na Facebooku. Prvo sam htjela uzeti bijelu, međutim nije bilo pa sam se odlučila za crnu, ipak se može uz sve kombinovati. Torba mi je prekjut, i mnogo mi se sviđa. Nekako je baš ženstvena zbog ove mašne. Praktična je jer se može nositi u ruci, a ima i duži kaiš.Ja sam prezadovoljna sam. Ako nekoga zanima ime stranice na Facebooku neka napise u komentar ili neka mi se javi na nekoj od društvenih mreža. Na kraju posta imate username.


U prošlom postu sam spominjala ARDEL trepavice. Ja sam njih kupila za maturu i jedva čekam da vidim kako će to sve izgledati. Kupljene su u Alta Shopping centru u Sarajevu, na štandu gdje se prodaje NYX kozmetika. Ovako mi izgledaju prirodno, što je meni najvažnije.


Ove trapavice sam kupila samo i isključivo zbog ljepila. Čula sam da je ljepilo predobro, ali trepavice su grozne. Potpuno su neprirodne i plastične. Znam da ih nikada neći iskoristiti, ali eto mogu da stoje za ukras.

Ako imate nekih pitanja možete mi se obratiti na Ask-u--> MedinaB7, također mi možete dati ideju za sljedeći post. Ako vam se sviđam možete me pratiti na Instagramu--> medinabeslagic i na Snapchat--> medina_beslagic.

Nema komentara:

Objavi komentar