nedjelja, 29. svibnja 2016.

Prom

Dobrodošli u novi post!
Kao što vidite u naslovu tema mog posta je matursko veče. Prvo da kažem da m je bilo odlično, super sam se provela, što je po meni i najvažnije. Također moram reći da am stvarno imala veliku tremu, ali je opet na kraju ispalo sve onako kako sam ja htjela. U nastavku možete pogledati neke od mojih fotografija.

     



 
  
Haljina --> Sehija
Frizura --> Mufida Avdić
Šminka --> Selma Ikić
Torba --> Otoka shopping centar Sarajevo
Naušnice --> Otoka shopping centar Sarajevo
Štikle --> Deichmann, Grand centar Sarajevo (Catwalk)
Fotografije --> Merima Bešlagić i Mirela Imamović

Možete pogledati vlog moje mature OVDJE


Ako želite možete ostaviti svoje mišljenje u komentru, također me možete pratiti na društvenim mrežama:
*Instagram --> medinabeslagic
*Snapchat --> medina_beslagic
*Ask --> MedinaB7



Nema komentara:

Objavi komentar