petak, 16. ožujka 2018.

Essence milion nude faces paleta - RECENZIJA

Dobrodošli u novi post !

Ja sam blogerka koja voli da vam donese neke nove recenzije koje još nisu okružile Balkan. Znate kako to ide, kada izađe neki novi proizvod svi "polude" i odmah ga žele imati u svojoj kolekciji i onda nastane milion recenzija istog proizvoda. Mislim da su recenzije jako korisne kada niste sigurne da želite da kupite određeni proizvod i čitanjem recenzija možete donijeti tu odluku.
Ovaj put vam pišem o jednom essence novitetu, a to je Essence milion nude faces paleta sjena za oči. Ja sam ovu paletu kupila u DM-u u Austriji. Moram biti iskrena da nisam bila sigurna da li da je uzmem jer baš i nisam imala iskustva s Essence paletama, ali sam je kupila u zadnji čas, pola sata prije polaska autobusa. 

Na slici vidite izgled prednje strane palete. Ja jako volim Essence ambalaže jer su uvijek slatke i simpatične što je slučaj i ovaj put. Ambalaža je plastična, na prednjoj strani je providna plastika na kojoj su nacrtani različiti likovi ljudi i životinja i naravno u sredini naziv proizvoda. Moram reći da je ambalaža ona koja me privukla jer izgleda preslatko. Ambalaža se lako zatvara i proizvod je jako dobro zaštićen od slučajnog otvaranja u torbici. Paleta je jako praktična i može stati u svaku torbu što je meni jako važno.

Zadnja strana je bijela i na njoj su ispisani neki osnovni podaci o proizvodu. U jednom pakovanju dobijate 7 grama proizvoda.

Unutrašnjost palete je bijela i tu se nalazi 10 različitih nijansi. Na početku imamo dvije nijanse koje su poprilično slične i manje su izraženije od ostalih nijansi. U nastavku imamo različite nijanse smeđe boje, i na kraju imamo dvije crne nijanse. od kojih je jedna malo više svjetlucava. To ćete bolje vidjeti na sljedećoj slici. Sjene se lako blendaju i nanose. Tokom nanošenja na kapak se pomalo truse, ali to je manje više kod većine ovakvih proizvoda.

Na ruci možete bolje vidjeti svih deset nijansi. Meni se najviše sviđa šesta nijansa i zaista sam oduševljena njom. Nijanse su stvarno dobro pigmentovane, posebno ove tamnije. Zaista ima jako lijepih smeđih nijansi koje se vrlo lako mogu kombinovati uz ostale nijanse sjena.

Kako se vama dopada ova paletica? Pišite mi u komentarima.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic
Blog Instagram: Blogger.mb 






Broj komentara: 7: