srijeda, 7. ožujka 2018.

Rosegal review

Dobrodošli u novi post !

Stigao mi je paket sa internet sajta Rosegal. Prvi put sam naručivala sa ovog sajta. Naručila sam četiri proizvoda sa ovog sajta koje ću vam pokazati u nastavku posta.


1. Cold Shoulder Lace Panel Color Block T-Shirt with Long Sleeve - Black - S


Prva stvar je ova majica sa slike. Oduševljena sam zaista. Majica je prelijepa i mislim da će se odlično slagati uz bijele pantole. Majica se može naručiti i u crvenoj boji. Ramena su gola, a rukavi su malo širi. Majica je jako elegantna i može se nositi i u nekim svečanijim prilikama. Materijal mi se također sviđa. Za ovu majicu čista desetka. Ako želite da je naručite kliknite OVDJE.

2. Stripe Cardigan Long Sleeve Thin Cotton Jacket Coat - Stripes - S

Ovo je stvar kojom sam iskreno razočarana. U suštini kardigan nije loš, ali došla je pocijepana na leđima. To mi se do sada nikada nije desilo pa sam bila pomalo razočarana. Svakako da ću pokušati da ga iskoristim ili sašijem, jer mislim da se može dobro iskoristiti. Materijal je pamučni iako sam ja očekivala drugačiji materijal, ali je okej. Ako želite da naručite kliknite OVDJE.

3. Travel Storage Bag Portable Durable Large Capacity Makeup Bag



Sljedeća stvar je putna torba za šminku. Mislim da je ovo jako korisna stvar i da u ovu torbu moe stati sve što vam je potrebno. Nije pretjerano velika tako da može stati u svaki kofer što je jako dobro. Torbica je roza i kada se otvori sa jedne strane ima dvije pregrade. a sa druge strane ima prostor za makeup četkice. Dio za četkice se može skinuti. Kada se otvori dalje ima najveću pregradu gdje stvljate šminku. Baš kao i u koferima postoji kao guma koja de može zakopčati i tako zaštiti vašu šminku. Ako želite da naručite ovu torbu kliknite OVDJE

4. Key Chain Rifle Hanging Pendant Metal Keyring Online Military Game Toy for Bag Decoration - Silver Gray - Style 4

Posljednja stvar je prisvjesak u obliku puške, ako se to tako zove. Meni je ovo bilo mnogo zanimljivo, a budući da mi je ostao još koji dolar ja sam se odlučila da naručim ovo. Ako želite naručiti ovaj privjesak kliknite OVDJE.

Da li ste vi naručivali sa sajta Rosegal? Kakva su vaša iskustva? Pišite mi u komentarima.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic




Broj komentara: 7:

  1. Divan post.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice things! Love the 2 and 3!
    xoxo

    https://sosweetgirlythings.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  3. Presladak neseser, a i dopada mi se prugasta majica. :)


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši