nedjelja, 18. veljače 2018.

Zaful review

Dobrodošli u novi post !

Jučer mi je stigao dugo očekivani paket sa mog omiljenog sajta Zaful. Ovaj put sam naručila samo dvije stvari. U pitanju je tenerka iz oba dijela, odnosno duks i donji dio trenerke i lančić. U nastavku posta pogledajte kako te stvari stoje meni kao i moje mišljenje o njima.







Iznad možete pogledati kako meni stoji pomenuta trenerka. Meni se jako sviđa kako mi stoji. Naručila sam je u S veličini, inače mi broj varira od XS do S, ali budući da na Zafulu rijetko koji komad odjeće ima u XS veličini ja uvijek uzimam S i do sada nisam nikada pogriješila. Materijal je lagan i odlična je za proljetne dane, pa čak i za ljeto. Mislim da nije pretjerano sportka zbog samog materijala što se meni sviđa. Mislim da će odlično ići uz neki kačket. Na donjem dijelu je lastika što se meni također sviđa i inače nosim takve trenerke. Nisam pogriješila u odabiru. Ako i vi želite naručiti ovakvu trenerku ili želite pročitati više informacija kliknite OVDJE.


Druga stvar koju sam naručila je ova ogrlica. Na gornjoj slici možete vidjeti kako izgleda, a na drugoj slici možete vidjeti kako meni stoji. Ogrlicom sam oduševljena, mnogo mi se sviđa. Prvi dio je kao choker koji se veže oko vrata, kao što vidite na chokeru ima i srebreni ukras. Sljedeća dva dijela su srebreni, kao naopako okrenuta piramida i krug. Mislim da se ova ogrlica može nositi i za neke svečanije prilike, kao i uz neki casual izgled. Možete je naručiti i u zlatnoj boji, ali meni ovako srebrena izgleda puno ženstvenije. Ako želite da poručite ovu ogrlicu ili ako želite više detalja o njoj kliknite OVDJE.

Kako vam se sviđaju stvari koje sam naručila? Pišite mi u komentaru.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Blog instagram: Blogger.mb
Snapchat: medina_beslagic




Broj komentara: 17:

  1. Sve izgleda super, i trenerka i lančić! Odličan izbor! <3

    Latest post

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno je sve! Trenerka ti super stoji! 💗
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    OdgovoriIzbriši
  3. Dear, I absolutely loveeee thiss! Looks amazing on you. xoxo♥

    lifella

    OdgovoriIzbriši
  4. Good choice :) I absolutely love your tracksuit.
    Have a nice week
    My blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican izbor draga😃
    Sve izgleda odlicno i super ti stoji😘

    http://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Trenirka je odlična i lijepo ti stoji, obožavam crnu boju :D
    https://girlsjustwanttohavefun10.blogspot.hr/2018/02/makeup-revolution-ultra-cream-contour.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično ti stoji trenerka! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Trenerka izgleda jako dobro. Razmišljala sam sebi naručiti kakvu, ali n isam baš bila sigurna. Baš je dobra ta *_* Dobro ti stoji!

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, obavezno je naruči jer je odlična :)

      Izbriši
  9. Divna odjeća i diiivne fotografije! Baš izgleda mrak :)

    Usput, nedavno sam napravila blog i bilo bi mi drago da se pratimo, pa ako želiš zaviri: http://happybutmess.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši