srijeda, 30. svibnja 2018.

Zaful haul

Dobrodošli u novi post !

Ponovo sam naručivala sa mog omiljenog internet sajta Zaful. Ovaj put sam se odlučila za ljetne stvari zbog toga što nam ljeto ubrzo dolazi. Naručila sam dvije stari i moram vam reći da sam potpuno oduševljena onim što mi je stiglo na adresu.

Prvo ću vam pokazati kombinezon koji sam naručila.

Striped Surplice Cami Jumpsuit - Purplish Blue






Ako želite naručiti kliknite OVDJE 

U pitanju je kombinezon tamno-plave boje na pruge. Ja sam zaista oduševljena njime i odličan je za ljetnje dane iz razloga što je materijal lagan i prozračan. Kao što možete i vidjeti na slici, na gornjem dijelu je izrez na prednjoj strani i obliku slova V. Meni je ovaj izrez malo previse tako da ću ja to doraditi, ali ko voli takve stvari onda je odličan. Što se tiče donjeg dijela malo je širi, a sigurna sam da ste već primijetili da se široke stvari vraćaju "u modu". Može de obući u apsolutno svim prilikama i sigurna sam da ćete sa ovim komadom odjeće privući pažnju. Ja sam svoj naručila u S velićini i odgovara mi. Na sajtu možete pronaći i kombinezon u crvenoj boji.


Cami Palm Leaf Print Bikini - Orangepink




Ako želite naručiti ovaj kupaći kostim kliknite OVDJE

Pokušala sam vam kroz slike dočarati o kakvom se kupaćem kostimu radi. On je roze boje, a na donjem dijelu su ukrasi u zelenoj boji. Kupaći kostim je jako lijep i meni se mnogo dopada i što je najvažnije, jako je kvalitetan. Ja već dugo nisam kupila kupaći kostim tako da će mi ovaj jako dobro doći. Naramenice možete podešavati kako vama odgovara, a u uz gornji dio dobijate i spužvice. Donji dio je odličan i jako je simpatičan i zanimljiv. Možete ga pronaći u jako puno boja. Moj je u S velićini, a inače nosim XS, tako da bi vam ja ipak preporučila da uzmete broj veći nego što inaće nosite,

Kako vam se dopadaju stvari koje sam naručila?

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic
Blog instagram: Blogger.mb


3 komentara:

  1. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si naručila. Kombinezon ti zaista odlično pristaje. A što se tiče kupaćeg, mislim da će biti idealan za ljeto ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan kombinezon, idealan za ljeto! :* <3

    https://bodyfashionblender.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši