nedjelja, 23. listopada 2016.

Haul

Zdravo dragi moji !
Znam da me nije dugo bilo, ali znate kako to ide, počeo je fakultet, imam mnogo obaveza tako da stvarno ne stignem pisati nove postove. Konačno sam uhvatila malo vremena da vam napišem neki kratki post.
Prije nego što vam pokažem par stvari, želim da vam se zahvalim jer sam upravo vidjela da imam 70 sljedbenika. Znam da je to još uvijek mala cifra, ali meni zaista mnogo znači. Ako niste zapratili moj blog obavezno to uradite. A sad da počnem sa stvarima.

Kao što vidite na fotografiji, u pitanju je mala bijela torbica za svaki dan. U nju mogu stati neke osnovne stvari kao što su mobitel, šminka, slušalice ili zavisi šta nosite. Pošto je bijela jako je osjetljiva i mislim da se ovakve torbe ne bi trebale nositi u ovo jesensko vrijeme jer postoji velika vjerovatnoča da će vam se isprljati. To je veliki nedostatak bijelih torbi, ali mislim da su sve bijele torbe, kao i ova izuzetno elegantne i mogu se kombinovati uz različite kombinacije i modne detalje. Ova torba je kupljena u Sarajevu.








Mislim da sam milion puta rekla kako sam luda za Balea proizvodima. Ovaj put je u pitanju tečni sapun za ruke. Ja sam osoba koja više voli ove vrste sapuna nego one klasične koje mislim da svi vi imate u svojoj kući. Balea proizvodi su jako kvalitetni i što je najvažnije dostupni su svima jer su poprilično jeftini. Nemojte misliti da kvaliteta zaostaje zbog toga što su jeftini, naprotiv mislim da su jako kvalitetni. Ovaj sapun ima jako lijep miris, miriše na mlijeko i med i nakon njega ruke su jako meke.








Evo jednog odjevnog predmeta koji je meni izuzetno drag. Ovo mi je nešto između majice i košulje, barem meni. Jako je lijepa nijansa i može se jako lijepo kombinovati. Izuzetno mi se dopada ovaj detalj i to što je kao rolka, jer ja baš i nemam mnogo ovakvih stvari. Ovu košulju/majicu sam dobila na poklon od rodice i vrlo rado je nosim na fakultet ili kada izlazim navečer.














Sljedeća stvar koju želim da vam pokažem je ova košulja sa tigrastim dezenom. Jako je slična predhodnoj. Ovu košulju još nisam imala prilike obući jer mi je više za neke svečanije prilike. I nju sam dobila na poklon od rodice i stvarno je prekrasna. Ona je samo po sebi efektna i mislim da se uz nju ne idu neki pretjerani modni dodaci.













U nekom od predhodnih postova sam vam pisala o choker oglicama koje su postale jako popularne u svijetu i mislim da svaka djevojka ima barem jednu. Ja sam konačno dobila svoju koju sam naručila kod moje prijateljice Ajdine. Ako se i vama sviđa možete se javiti u DM na Instagram profil --> OVDJE














Ovako ona izgleda na vratu. Meni se mnogo dopada i odlično mi pristaje. Ako naručite ovu ili neku drufu choker ogrilicu nećete se pokajati.



















Na kraju vam pokazujem ovaj jako neobičan i lijep ruksak za školu. Kupljen je u LC Waikiki u Sarajevu. Mislim da je bio 16KM. Meni se jako sviđa dezen ovog ruksaka i sviđa mi se to što je drugačiji od ostalih koje možemo vidjeti svaki dan na ulici. Meni je jako lijepo vidjeti da se neko po nečemu izdvaja iz mase "istih" pa makar to bila neka sitnica kao što je ruksak ili neki drugi modni dodatak. Ruksak je jako kvalitetan i u njega može stati sve što vam je potrebno.









To je bilo sve za ovaj post. Komentarišite šta vam se najviše viđa od ovih stvari.
Ako želite možete me pratiti na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7










Broj komentara: 29:

  1. Stvarcice su iskreno predivne. Najvise mi se dopada taj coker i rusak koji je fenomenalan! Predivan haul.

    http://broken55.blogspot.rs/2016/10/zaful-haul.html
    Pogledaj moj novi post, hvala! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post,coker i ranac su prelepi!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Medina draga, jako zanimljiv haul. Stvarčice su mi skroz simpatične, slike su odlične kao i uvek, zaista odlično opisano. Sve u svemu jako interesantan post. Posebno mi se dopao ovaj čoker koji je baš u mom stilu i fazonu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. It's ok you've been away from the blog. Sometimes we have to prioritize. Congrats on you followers :)
    Great haul. I like the white bag and the choker is really cute :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan haul.Prva torbica mi se najviše dopada :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Bijela torbica je preljepaa. I ostale stvarcice su takoder zanimljive

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvari su preeedivne,a meni se najvišesviđa bijela torbica <33
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Čula sam dosta pozitivnih stvari o Balea proizvodima, šteta što mi nisu dostupne u Maglaju. Košulje nisu u mom stilu ali vjerujem da tebi odlično pristaju :))
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Your blog is very pretty and I am following you.
    I would like for you to follow back - it is
    fun to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaoj Boze torbica je prelepa stvarno.♥♥ Odusevljena sam. A imam jako slican ranac. Inace, odlican post, kao i ceo blog. Naravno, zapratila sam te.

    Na mom blogu je novi post, povodom 2 rodjendana bloga pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Oduševljena sam stvarima!♥
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ zapratila sam te jer imaš odličan post, ako želiš uzvarti praćenje♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Extra post!Ta torba\torbica je preleepaa!

    Moj blog:http://dropsofhappines.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvari su super!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Ogrlica je prosto savršena! Zapratila sam te! ☺
    amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  15. But additionally attentive to her each Paravex Male Enhancement contact, applying day by day penis health cream health professionals advise man 1 guy Oil can deliver a person a one-up in the bed room. A system that is enriched with focused nutrients that are stated for his or her aid.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    OdgovoriIzbriši
  16. Divan post, mnogo volim da čitam ovakvu vrstu postova. Najviše mi se dopada torbica, jer obožavam torbe, prosto sam opsednuta njima! Ali i sve ostale stvari su predivne. Sve pohvale za način na koji si predstavila sve ovo, bravo!

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  17. cudowna torebka :)
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdgovoriIzbriši