srijeda, 5. listopada 2016.

My makeup collection

Dobrodošli u novi post!
Prvo da kažem da mi je počeo fakultet i da imam sve manje vremena za blog, ali ipak ću pokušati da sukladim sve obaveze i da vam pišem šro više postova.
Ovaj put ću vam predstaviti moju malu makeup kolekciju. Svaka djevojka želi da ima što više toga i da pokuša isprobati što više proizvoda. Naravno da ih je nemoguće sve isprobati jer svaki brend izbacuje neke novitete.

Na slikama vidite moju kompletnu makaup kolekciju. Tu je stvarno dosta proizvoda od različitih brendova, ali kao i svaka djevojka željela bi još više proširiti ovu svoju kolekciju. Nadam se da sam sve ovo lijepo posložila i da se sve vidi.


U ovom dijelu se nalaze dvije palete za konturisanje od Catrice, dvije male četkice koje su meni veoma praktične i koristim ih svakodnevno. Također, u ovom dijelu se nalaze i tri palete sjena i svaka paleta je posebna na svoj način i ima različitih nijansi koje se odlično mogu kombinovati. U desno čaši se nalaze tuševi, dok se u desnoj nalaze olovke za oći.


U ovom srednjem dijelu se nalaze tečni puderi, kao i puderi u kamenu. Imam jedan Miss Sporty tekuči puder, jedan Catricov i dva Essence tekuča pudera. Tu se nalaze i četiri korektora, Essence Match 2 cover, Catrice kamuflaža, Alverde 4in1 korektor i Avonov korektor. Tu je također i beuty blender iz DM-a. U desnoj čaši se nalaze moje maskare, a u lijevoj četkice za šminkanje. U ovom dijelu su i ruževi i sjajevi za usne.


Na lijevom kraju se nalaze umjetne trepavice, proizvodi iz The Body Shop-a kao i neki testeri. Ovdje se nalaze i moja labela, tu su Baby Lips, Eos kao i neka labela iz Avona. Tu se nalazi moja kolekcija lakova. Nazad su Rexona dezodoransi, Avonova krema za ruke, Balea lak za kosu i aceton.


Na kraju su tu neke sjenke za oči od Loreala, Essence, Look by Bipa, Catrice itd. I tu je sjenka za obrve od Essence.

Nadam se da vam se dopao ovaj post. Kako vam se sviđa moja makeup kolekcija?

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
*Instagram; medinabeslagic
*Snapchat: medina_besčagic
*Ask: MedinaB7

email: medinabeslagic@yahoo.com





Broj komentara: 16:

  1. Uf kad ne doživi srčani. Hajd molim te uvećaj fotkice da uživam u toj ljepoti :). Stvarno ti se divim. Mada ja ne bih znala kuda sa toliko stvari :D. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam ovakve postove, mozda se i sama odlucim na ovakav post
    Sretno na faksu :*

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je odlican!Obozavam da citam postove na ovu temu,bas mi se svidja tvoja sminka!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, da je meni sve ovo! Stvarno volim ovakve postove i uživam u njima <33 Moja šminka -puna Avon kutija <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko stari sličnih imamo! Super! :D

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Dala si mi ideju za post. :)
    Super je, zaista. I želim ti uvećanje kolekcije :))))
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši