petak, 30. rujna 2016.

Haul

Dragi moji dobrodošli u novi post !
Slobodno vrijeme prije početka faksa pokušavam što kvalitetnije iskoristiti i naravno napisati vam još jedan post. Ovaj put je u pitanju haul. Pripremila sam par stvari i nadam se da će vam se dopasti i da ćete neke i isprobati.

Ovo je nešto što želim da probam već duži vremenski period, ali nije dostupan u Bosni i Hercegovini tako da nikada nisam imala priliku. I čim sam otišla u Beograd tražila sam baš ovo. Sve nijanse Aura matt ruževa su stvarno prelijepe i nisam mogla da se odlučim koju da izaberem pa sam ga kupila tek u Novom Sadu u Lilly-u. Nisam se pokajala jer je stvarno odličan i postojan je, ne moram ga popravljati svako 5 minuta što je meni mnogo važno. Čini usne punijim.









Na ovoj fotografiji sam pokušala što "realnije" prikazati nijansu. Ja sam osoba koja nosi samo roze ruževe, jer mi oni tamniji baš i ne stoje. Tako da je ova nijansa pun pogodak za mene.

















Moj Aurin matt ruž je u nijansi 613 i sigurna sam da se nećete pokajati ako ga kupite.




















Uz Aurin matt ruž od prodavačice u Lilly-u sam dobila i ovaj plavi Aurin lak za nokte. Kao i svaka djevojka volim da dobijem neki poklon uz kupljeni proizvod. Nisam imala plavi lak u svojoj kolekciji tako da će mi ovaj dobro doći. Nijansa je jako lijepa i mislim da ću je uspijeti uklopiti da određenim komadima odjeće iz svog ormara.













Ovo je nešto što me je oduševilo. Ovu Catrice kamuflažu sam osvojila na giveaway-u i stvarno je predobra. Jako dobro prekriva sitne nepravilnosti na licu kao što su podočnjaci. Vrlo lako se nanose i vrlo brzo se prilagode vašoj koži. Ovu kamuflažu možete kupiti u tri nijanse i to je kao neki nedostatak. Puno bi bolje bilo da ima više izbora što se toga tiće. Ova moja je u nijansi 020 Light Beige i odlično odgovara mom tenu. Ova kamuflaža dolazi u teglici od 3g. Ja sam stvarno veliki ljubitelj Catrice proizvoda i za ovaj sve pohvale.







Sljedeći proizvod je Batiste šampon za suho pranje. Kupljen je u Beogradu u Lilly-u. Uklanja masne korijenove i daje kosi potrebni sjaj. Nanosi se tako što se nježno utrlja u kosu i nakon par minuta se počešljate. Nakon toga će vaša kosa biti mekana i čista. Postoje tri vrste Batiste šampona i razlikuju se samo po mirisu. Kada nanesete ovaj proizvod vidjet ćete bijeli prah koji nestaje kada se počešljate. Velika prednost ovog šampona je da odmah vidite promijene na vašoj kosi. Na vašoj kosi će trajati par sati, a nakon toga ćete primijetiti da vam se kosa vraća na staro tj. da opet postaje masna kao što je bila i prije nanođenja šampona za suho pranje.  Naravno da ovaj šampon za suho pranje ne možete zamijeniti sa klasičnim pranjem kose, ali je jako dobra stvar kada žurite i nemate vremena za pranje kose.






Od mnogo ljudi sam čula da su Essence olovke za usne najbolje i evo dobila sam priliku da ih isprobam. Ovu sam dobila na poklon u giveawayu. Olovke su mekane i vrlo lako se nanose na usne, ne ostavljaju grudvice što je jako bitno. Velika prednost ovih olovki je ta što se mogu nanositi samostalno umjesto ruža. I mislim da je Essence olovka za usne jako kvalitetna kao i većina njihovih proizvoda. Možete ih naći u mnogo nijansi što je pohvalno i odlično ako olovku želite kombinovati uz neki ruž koji već imate.







Na ovoj fotografiji sam prikazala nijasu koju ja imam. Odlična je za jesenje dane koji nam dolaze.




















Evo nešto što je jako popularno u posljednje vrijeme, a to je choker ogrlica. Ja sam svoju kupila u Novom Sadu. Svidjela mi se na prvu i morala sam da je kupim. Crna je i može se kombinovati skoro uz sve, čak mislim da se može kombinovati i uz neke svečanije stvari jer je choker ugrlica čipkast. Ima jako lijep privjesak sa cirkonom, a ja sma veliki ljubitelj takvih stvari tako da sam sigurna da ću ovu choker ogrlicu nositi još dugo.










Posljednja stvar je ovaj Avonov, ja bi prije rekla sjaj za usne nego ruž. Ja sam veliki ljubitelj Avon proizvoda i mislim da imaju odličan izbor, odlične proizvode, a što je najvažnije kvalitet je na visokom nivou. Ovo sam dobila u giveawayu i mislim da će mi dobro poslužiti.















Na fotografiji možete vodjeti nijansu. Ona je crvena, ali u sebi ima kao neke šljokice i mislim da će svi primijetiti vaše usne ako ovo nanesete na njih.


















To je bilo sve za ovaj Haul. Kako vam se sviđa ? Da li ste koristili neke od ovih proizvoda? Napišite svoje mišljenje u komentar.

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7




















Broj komentara: 38:

  1. Odlican haul,stvarno predivni proizvodi! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno super post. O ovom Aurinom mat ružu sam mnoogo čita i stvarno imam želju da ga isprobam. Ove Avon ruževe sam isprobala i zaista su vrh. Ali ono što me najviše oduševilo je ova choker ogrlica. Obožavam ih, a ova je taaako slatka ^_^ (zavidim ti ;) ). :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. O Aurinim ruževima sam pročitala na stotine recenzija, i baš ga želim, ali eto kod nas u mjestu gdje živim ih nema (RH). Catrice kamuflaža je pre, ja ju obožavam :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post,lepe stvarcice.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago da ti se sviđaju poklončići i da je sve lijepo stiglo, super haul. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas mi se dopada sta si sve kupila, isprobala sam Aurine ruzeve i super su mi. Imam malo tanmiju nijansu od tvoje. Ostalo nisam jos uvek isprobala. :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post.Imam Aurin matt ruž i meni je odličan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična recenzija!

    Novo kod mene.Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti <3

    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je stvarno super, sve pohvale. Ono sto mi se najvise svidja jeste olovka za usne i Aurin matt ruz. Ja sam inace veliki ljubitelj olovki za usne od Essence-a i ja uvijek ih rado koristim. Aurin matt ruz nisam imala prilike probati, ali definitivno hocu cim mi se ukaze prilike. A nadam se i ovaj sampon za suho pranje ❤❤❤

    http://Imagenestristes554.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako dobar haul, zaista su me stvarice odusevile, ja jako volim mejkap kupovine, tako da sam doista uzivala u ovom postu.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlicni proizvodi, ja takoder imam Aura tekuce ruzeve, al imam problema sa svim matt ruzevima pa tako i sa njima, ljustee mi se sa usana, valjda zato sto imam tanke usne. Batiste sampon za suho pranje koristim vec mjesecima i savrseni su

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan haul, sve je stvarno super ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican haul.
    Najvise mi se svidja prvi mat ruz.Nekako mi je boja prelepa.
    Inace svi proizvodi izgledaju jako dobro.
    Odlicno :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Nijansa prvog ruza je predivna, od ovih proizvoda sam koristila samo kamuflazu od catrica i takoder mi je odlicna za prekrivanje nepravilnosti 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/zaful-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam taj Aura ruž i jedini je ruž koji sam zaista u životu potrošila do kraja. Planiram ovih dana da obezbedim sebi još jedan takav :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post, obožavam Aurine proizvode! :)


    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlični proizvodi. Isprobala sam Aurin ruž i ne mogu ga uopće lijepo nanijeti tako da ne želim više ni isprobati neku drugu nijansu. Catrice korektor i ja imam i nažalost nijanse mi ne odgovaraju, jedna mi je presvijetla, a druga tamnija. Jako mi se sviđa plavi lak. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Medina, proizvodi su divni. Aura mat karmine imam i ja i stvarno su odlični. Čula sam za mnoge od ovih proizvoda, mnogi ih hvale, tako da verujem da ćeš biti zadovoljna:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  19. Proizvodi su divni,najvise mi se svidja lak i choker ogrlica,prelepa je <3 Imas follow <3
    The Boho Diary

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan post :)
    Zapratila sam i ja tebe <3

    http://mayaisback.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši