nedjelja, 4. rujna 2016.

25 facts about me

Zdravo svima !
Jako dugo vam pišem blog, a nikada nisam napisala skoro ništa o sebi. Uvijek su to neki "beauty" postoci pa sam odlučila da razbijem tu monotoniju i napišem vam nekoliko stvari o sebi. Ovo je veoma često na youtubu pa sam odlučila da i ja pokušam na svom blogu. Pa počnimo sa pitanjima.

1. Koliko imaš godina?
-Imam 18 godina.

2. U koju školu ideš?
-Završila sam Grafičku školu, smjer Web dizajn, a sada sam upisala Fakultet političkih nauka, odsjek Sociologija.

3. Omiljena aplikacija na telefonu?
-Definitivno omiljena aplikacija mi je Instagram. Mogla bi bez Facebooka, bez Aska, ali bez Instagrama nikako.























4.Nabroji tri stvari koje su ti fizički najbliže?
-Mobitel, slušalice i moj medo.

5.Kome si poslala zadnju SMS poruku i kako glasi?
-Posljednju poruku sam poslala mami i napisala "Kupi mi pizzu" hahah.

6.Kojom melodijom ti zvoni mobitel?
-Telefon mi je uvijek na vibraciji tako da ne znam kako mi zvoni.

7.Omiljena kozmetička marka?
-Catrice i Essence

8.U koje zemlje si sve putovala?
-Putovala sam u Hrvatsku, Sloveniju i Austriju.

















9. Da li više voliš haljine ili suknje?
-Sudeći po mom ormaru više volim haljine.

10. Na koje koncerte si išla?
-Dino Merlin, Tropico band, Željko Joksimović, Lexington band i Miligram


















11.Omiljena boja?
-Roza definitivno i mislim da sam to rekla milion puta.

12.Imaš li brata ili sestru?
-Imam sestru Merimu

13.Koje su ti boje oči?
-Plave











14. Omiljeno jelo?
-Pizza

15.Opiši svoj stil oblačenja u tri riječi?
-Jednostavan, ženstven i jedinstven

16.Koje poznate ličnosti si upoznala?
-Pa što se tiče bloga upoznala sam Ivu Trogrlić. Također upoznala sam i Andreu Fabric, pjevača iz Lexington benda Bojana Vaskovića i gotovo cijelu reprezentaciju BiH.
























17.Bez kojeg kozmetičkog preparata ne bi mogla?
-Definitivno keon. Ne mogu da zamislim svoj makeup ako ne stavim kreon.

18.Koliko često ideš u shopping?
-Ja sam osoba koja uvijek kupi šta mi se sviđa. Nemam baš određen broj puta kad idem u shopping, sve zavisi kakva je ponuda i šta mi je u tom trenutku potrebno.

19.Omiljeno labelo?
-Definitivno Eos, ali i Baby lips mi je također odličan.

20.Posljednji film koji si pogledala?
-Omg ja baš i ne gledam filmove, nisam baš ljubitelj tako da se ne sjećam koji sam posljednji film gledala.

21.Da li koristiš ajlajner?
-O da, stavljam ga svaki put kad negdje izlazim i to je sastavni dio moje makeup rutine.

22.Gdje nalaziš inspiraciju za blog?
-Inspitraciju nalazim na Instagramu, na blogovima drugih djevojaka, na youtube. itd.

23.Umiljeni slatkiš?
-Jako teško pitanje, možda Milka Oreo.

24.Voliš li nositi štikle?
-Naravno, pa koja djevojka ne voli nositi štikle? Pošto sam ja jako niska, štikle su za mene spas.

25.Gdje najčešće kupuješ odjeću?
-Pa nemam sad nešto određeno, kupujem tamo gdje mi se nešto svidi. Ako moram birati onda ću da izdvojim Terranovu i New Yorker.

I za kraj vam postavljam svoju sliku.

Nadam se da vam se dopao ovaj post, komentarišite ako vam se sviđa i pratite moj blog.
Lijep pozdrav :)

Broj komentara: 27:

  1. Imaš krasne oči i ja sam također upoznala Andreu! ❤

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Terranova je nešto što obožavam, ali, naravno, ako govorimo o njihovim prodajnim mjestima izban BiH. Kod nas su cijene užasno visoke. U drugim državama sam kupovala i do 4 komada po istoj cijeni što bih ovdje mogla da kupim jedan komad najobičnije majice. Inale, sviđa mi se post. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali desi se nekada da odjeća bude na sniženju i stvarno ne bude skupa. Hvala ti ;)

      Izbriši
  3. Odličan post!I meni je najdraža marka Catrice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Btw.zadnja poruka nam je ista!Na istim mestima kupujemo odeću!Nikada ne boh rekla da imaš 18 godina!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Ako ces htjeti gledati neki film pogledaj Now you see me 2, odlican je film. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Drugari, na mom blogu http://danny991.blogspot.ba/ je novi post o ideji za reklamiranje blogera sa Balkana. Ja se nadam da ćete posržati moju ideju i da ćemo se super družiti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš zanimljiv post. :)
    Zapratila sam te, sviđa mi se tvoj blog. :)
    Nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post,zanimljive odgovore si dala na pitanja i drago mi je da smo te malo bolje upoznali :) Ja takoder imam plave oci hh i takoder ne mogu bez instagrama,najdaraza aplikacija ikad! :D
    Ako mozes klikni na linkove u mom zadnjem postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/zaful-outfit-collaboration.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš divne oči *----* Ja sam sad treća godina Grafičke škole, slične smo po nekim stvarima ahahah...Super je post, imaš follow od mene:)
    kikaa99.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. odlican post svaka cast, slike su dobro ispale!

    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako zanimljive odgovore si dala :)

    Zapratila sam te, pa bi mi bilo drago da uzvratis :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjajan post, dopadaju mi se činjenice! I ja mnogo volim da prelistavam slike na Instagramu, iako lično nemam nalog :)
    Prvi put sam na tvom blogu i baš je lep!

    Zapratio sam te i nadam se da ćeš uzvratiti :)
    mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Presmijesan post!Svidja mi se bacon Na koji poses!

    Uclanila Sam se pa pi mi bilo drago ako bi uzvratila:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši