petak, 23. rujna 2016.

Choker ogrlice

Dobrodošli u novi post !
Ovih dana sam malo u gužvi jer se spremam za put u Beograd, ali ipak sam našla malo vremena za novi post. Kao što vidite u naslovu posta tema je choker ogrlice. One su danas sve popularnije i neke djevojke ne bi mogle zamisliti stajling bez ovog malog detalja. Mogu vam reći da sam i ja jedna od njih. Naravno svaka od nas želi da izgleda drugačije i da ima neki detalj koji druge djevojke nemaju.

Ako želite kvalitetnu i originalu choker oglicu možete da posjetite Instagram profil
KLIKNITE OVDJE

Djevojka je stvarno kreativna i choker ogrlice pravi ručno po želji. Jako je pristupačna i prijatna za razgovor i pokušat će vam maksimalno pomoći ako vi ne možete da se odlučite koji choker izabrati.
























Na slikama možete vidjeti neke od njenih ogrlica. Mislim da su stvarno presavršene i da se mogu uklopiti uz bilo koju kombinaciju. Cijene su pristupačne svima i kreću se od 6 do 8 KM. Mislim da je to prava sitnica u odnosu na ono što ćete dobiti.

Za naruđbu obratite se na Instagram profil --> choker_withlove

Napišite svoje mišljenje o ovim oglicama u komentaru.

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7

Broj komentara: 25:

  1. Predivne choker ogrlice. Trenutno je nemoguće zamisliti outfit bez njih. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post! ♥

    https://enotes10.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su ogrlice, ova bijela cipkasta mi je top
    Odlican post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Ogrlice su divne,posebno ova bela!Blog ti je super,ako zelis zaprati moj pa se javi da uzvratim!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne su! Ja imam jednu onu običnu tatu koja je u mom slučaju šarena i imam tri ljubičaste <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam choker ogrlice, svakako ću posjetiti njen profil, a možda nešto i naručiti :) Hvala na preporuci ,odličan post :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja iskreno obozavam choker ogrlice.Sada su must have. Divan post.Prelepe slike.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni su divneee, želim ih sve haha <3.

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaooj predivne su ogrlice...Posetila sam njen instagram profil i bukvalno mi se sve sviđaju *--* A od slika koje si ubacila u ovaj post, najviše mi se dopada poslednja, ali su sve predivne *-* Ja nisam neko ko nosi čoker, pre sam imala, ali sam ga negde izgubila, tako da bih mogla poručiti, ako može uopšte da se poruči za Beograd:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nažalost ne može se poručiti za Beograd.

      Izbriši
  10. Veoma mi se dopada post i sliku su ti fenomenalne. ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Eh, uz njih najviše uživam. Kada sam krenula u osnovnu školu bile su jako popularne i stvarno sam ih zavoljela. A sad kada su se ponovo vratile ^_^ ja sam presrećna. Stvarno ih obožavam. Divne su :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se jako svidjaju te ogrlice,divne su.Imaš takodje divan blog,zapratila sam te,ako zelis uzvrati :) http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskreno ja ih baš i ne volim, ali tebi divno stoje :)
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši