petak, 2. rujna 2016.

Back to School HAUL

Zdravo !
Dragi školarci počela je još jedna školska godina. Ja sam završila srednju školu, ali sam ipak kupila školski pribor jer će mi poslužiti za fakultet. Naravno ovo je nešto drugačija kupovina u odnosu na predhodne godine školovanja, ali mislim da je svima vama veoma zabavno kupovati školski pribor jer je to drugačija kupovima od svih ostalih i dešava se samo jednom u godini.

Na fotografiji je prikazan pribor koji sam kupila ove godine.
  • 7 neukoričenih sveski
  • paket hemijski (sastoji se od 5 plavih, 2 crvene i 3 crne hemijske)
  • rozi paket stikera
  • gumica za brisanje
  • bojice
  • rozi neon marker
  • naranđasti neon marker
  • zeleni neon marker
Školski pribor sam kupovala u KONZUMU.

Pokušala sam da uzmem što kvalitetnije sveske, ali naravno gledala sam i da budu lijepo dizajnirane. Prva sveska mi je mnogo slatka zbog ovog malog psa. Na drugoj svesci su prikazane znamenitosti Londona, jednog od najljepših gradova Evrope po mom mišljenju. Treća sveska mi je preskatka jer je prije svega roza, nije puno napadna i na njoj je ovaj natpis Beautiful, što mi je sviđa. Četvrta sveska također ima natpis I'm just a simple dude i pored natpisa starke i stvarno je lijepo dizajnirana. Peta i šesta sveska su dostta slične, razlika je samo u pozadini. To su sveske od fubalskog kluba za koji ja navijam i zbog toga sam ih i kupila. Posljednja sveska je sveska na kojoj je poznati BH reprezentativac Muhamed Bešić. Kao i predhodne dvije, tako i ova su prelijepo dizajnirane i unutra postoji prostor da se napiše svoje ime i prezime, škola, razred i sve ostale podatke. Kupila sam sve male za sveske zbog prostora u torbi, želim da mi mogu stati u bilo koju torbu.

Sljedeće su ove Maped bojice. Mislim da su izuzetno kvalitetne, ako ne i najkvalitetnije koje su dostupne u BiH. U ovom pakovanju dođe 12 bojica, a gratis dobijate jednu duo bojicu sa srebrenom (sivom) i zlatnom bojom. Mislim da su veoma ekonomične i prejeftine za svoju kvalitetu.

Također kupila sam i ovaj set hemijskih. Njih nikada dosta, jer uvijek nekome posudim pa mi ne vrati ili ih izgubim ili nešto deseto. Ne znam kako, ali uvijek se izgube pa sam odlučila da se obezbijedim za cijelu godinu. Kao što vidite na fotografiji u setu dođe deset hemijskih i to pet plavih, jer su one najtraženije i najpotrebnije, dvije crvene i tri crne.

Ovo sam uvijek želila kupiti, ali nikada nisam imala pretjeranu potrebu za to. Riječ je o stikerima. Ja sam uzela ove neon roze jer je roza moja najdraža boja, a mislim da će mi ovi stikeri dosta pomoći u procesu učenja na fakultetu. Također možete na ovo pisati neke podsjetnike i zaljepiti u svesku ili tako nešto.

Također kupila sam i ovu Maped gumicu za brisanje. Iako više volim pisati hemijskom uvijek treba imati i običnu olovku kao i gumicu.

Posljednja stvar koju sam kupila su ovi neon markeri. Mislim da će mi biti neophodni tokom učenja da zabilježim ono što je važno itd. Ja sam kupila tri. Najviše mi se sviđa ovaj neon rozi Stabilo marker, ali ni ovi Maped nisu loši. Kod markera mi je važno da su boje upečatljive i da privlače pažnju.

Eto to je bilo sve što sam ja kupila za ovu godinu. Nadam se da vam se sviđa post. Možete podijeliti vaše mišljenje u komentaru.

*SRETNO U NOVOJ ŠKOLSKOJ GODINI :)

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7






Broj komentara: 16:

  1. Lovely list dear!!
    the notebooks are really cool. I know I'm not a kid anymore but I always love color pencils :P
    Following you dear.
    please do visit my blog when you have some time. :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post! Volim haul postove, a stvari koje si kupila mi se baš dopadaju. Bilježnice su preslatke, na početku se uvijek trudim da budem uredna i da ih održim lijepima, ali kasnije se uistinu pretvore u čudo xd. Stikere oduvijek kupujem, mnogo mi pomažu kod organizacije učenja, jednako kao i highlighteri :)
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, napiši u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na lijepim riječima. Posjetila sam tvoj blog i mnogo mi se dopada tako da sam te zapratila.

      Izbriši
  3. Post ti je super:) Imas predivne slike i mnogo mi se sviđaju tvoje biljeznice i sve ostalo...
    Usput zapratila sam tvoj blog,pa ako zelis mozes pogledati i ti moj i uclaniti se :-)

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo Ilda, i ja sam tebe zapratila i mnogo mi se dopada tvoj blog :)

      Izbriši
  4. Odličan haul, baš si super stvari kupila :)
    Sviđa mi se tvoj blog, odličan dizajn. Učlanila sam se odmah ❤️😊

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na lijepim riječima i hvala što si se učlanila

      Izbriši
  5. Super haul, sve mi se dopada. Srećno i tebi u novoj skolskoj godini!

    Imas super blog, učlanila sam se, ako zelis uzvrati smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,slike su odlične i priibor *--*

    Zapratila sam te,pa ako želiš uzvrati ly <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dragana od srca, pratim i ja tebe 💕💕

      Izbriši
  7. Odlican post!Sve stvari mi se bas svidjaju,markeri najvise!
    Izgled bloga je super,imas moj follow!Ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. OMG, so cute haul :D I really miss school times :(

    I'm new GFC follower ;D Can you follow me back? <3


    NEW DIY POST | Karlito Fendi Charm.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijep haul! I ja sam svoju kupovinu podijelila na blogu, dosta je veća od tvoje jer ipak mi treba malo više stvari u osnovnoj školi, ali ako te zanima, pogledaj. <3

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja idem na fakultet pa mi ne treba puno stvari :)

      Izbriši