srijeda, 28. rujna 2016.

Beograd i Novi Sad-putovanje

Dobrodošli u novi post !
Nisam vam pisala par dana jer nisam bila u mogućnosti, naime bila sam u Beogradu i Novom Sadu. To je bio moj prvi odlazak u ove gradove i moram vam reći da sam zaista oduševljena. Bili smo smješteni u hostelu u centru Beograda, U ovom postu ja ću vam opisati putovanje na kojem sam bila.
Iz Sarajeva smo krenuli u 02:30, a u Beograd smo stigli oko 11:00. Put je trajao poprlično dugo zbog pauza i čekanja na granici. Smjestili smo se u hostel i odmorili, a nakon toga smo krenuli u obilazak Knez Mihailove.

Nakon toga smo krenuli na krstarenje Dunavom. To je definitivno nešto što morate uraditi kad odete u Beograd. Na krstarenju smo imali mali party i trajalo je odprilike oko sat vremena. Tu smo se malo opustili i pripremili za večernji izlazak,


Nakon krstarenja smo krenuli u obilazak čuvenog Usće shopping centra u Beogradu. Moram reći da mi se Ušće baš i ne sviđa jer je previše ljudi i nekako je sve "nabacano", ali definitivno Ušće ima predobre radnje i predobre stvari. U Ušću sam srela i Mariju Žeželj i naravno slikale smo se. Djevojka je puno slađa i ljepša uživo i jako je kulturna i prijatna.


Nakon Ušća smo se vratili u hostel da se odmorimo i pripremimo za izlazak. Kada se oe u Beograd naravno da se ide na splavove. Mi smo išli na splav Bridge i mogu reći da je bilo okej. Ništa specijalno, ali lijepo smo se provele.

Drugi dan smo išle u Stadion shopping centar. On je udaljen od centra Beograda nekih 15-20 minuta autobusom. Ovaj shopping centar mi se puno više dopao od Ušća, jer nema gužve, preglednije je. U ovom shopping centra smo se našle sa Vanjom Veljić. Jako je prijatna i super je osoba.


Nakon toga smo se vratile u hostel da se spremimo za izlazak. Imali smo organizovan izlazak u kafanu-splav Uzbuna i bilo je preprepredobro. To je definitivno najbolji izlazak u mom životu. Sve je bilo po mom ukusu, osoblje je jako ljubazno, muzika odlična, uglavnom sve pohvale.


Ujutro smo ustali i spremili stvari jer smo se morali odjaviti iz hostela i krenuti prema Novom Sadu. Na početku mi se Novi Sad i nije toliko dopao dok nismo stigli na glavni trg. Moram reći da me Novi Sad pomalo podsjeća na Sarajevo. U Novom Sadu smo se našli sa mojim kolegom blogerom Vladimirom Gašićem. Vlada je jako komunikativan momak i baš je ostavio dobar dojam. 


Nakon susreta sa Vladom otišle smo u obilazak Novog Sada. Tu smo kupile neke sitnice i uputili se prema autobusu. U povratku smo svratili i u Etno selo Stanišići. Velika šteta što je bio mrak pa nisam upijela napraviti niti jednu sliku. Moram da kažem da je jako lijepo i origilano i definitivno morate posjetiti to etno selo.

To je bilo to za ovaj post. Želim da se zahvalim agenciji "Let's Travel" koja stoji iza stranice "Putuj studentski" što nam je omogućila nezaboravno putovanje koje ćemo definitivno pamtiti cijeli život i nadam se da ćemo se u skorije vrijeme opet družiti.

Vlog putovanja možete pogledari OVDJE

Ako želite možete me zapratiti na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7






Broj komentara: 19:

  1. Prekrasno!
    Već dugo želim otići u Beograd prvenstveno, pa i Novi Sad, blago tebi, nadam se da i ja putujem uskoro, divno. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, zaista se čine kao prekrasni gradovi! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lepo putovanje. Drago mi je što si posetila ova mesta i što si se lepo provela. I slike su jako lepe. ♥

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  4. U Novom Sadu sam bila, predivan grad, u beogradu nisam. Vidi se da si se lijepo zabavila, i odlično je što si to podjelila s nama.

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.Beograd je divan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post.Beograd je divan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post.Beograd je divan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Medina, mnogo sam srećna zbog tvog putovanja. To su, zaista, uzbudljivi trenuci pa makar to bio odlazak u susjedni grad :D. Svaki korak u nepoznato je jako uzbudljiv i donosi mnogo lijepo iskustvo. I stvarno mi je drago da si srela Vanu jer je, zaista, divna djevojak. Ne znam je lično ali redovno pratim njen yt kanal i stvarno je zanimljiva. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je sto si posetila i Beograd i Novi Sad. Inace ja zivim u okolini, gradovi su zaista jako lepi, ima se sta videti, te mi je drago sto si uzivala. Slike su odlicne zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši