petak, 9. rujna 2016.

5 Outfits for School

Zdravo !
Škola je već odavno počela pa sam odlučila  za ovaj post da vam predstaviti mojih pet prijedloga za školski outfit. Već dugo pripremam odavj post i nadam se da će vam se svidjeti. Pa da počnemo..


Ovo je moj outfl za ponedjeljak. Sasvim običan srednjoškolski outfit. Obukla sam sivu majicu koju sam dobila na poklon iz Austrije. Ona je malo šira i mislim da odlično pristaje uz ovo ostalo što sam obukla. Šal je jako moderan, i on je također poklon iz Austrije od Esprita. Ima na sebi jako privlačan i moderan detalj i ova zela boja nekako razbija ovu dosadnu kombinaciju boja. Torba je također siva, ali malo tamnija nijansa od majice. Ona je kupljena jako, jako davno, ali još koristi. Pantole su kupljene u Sarajevu, obične bijele pantole, visokog struka, na koljenima su pocijepane i to je baš za srednje škole. I na kraju crne Converse starke. Mislim da svaka djevojka ima jedne. I na kraju, sat je običan bijeli i na sebi ima cirkone.


Sljedeća kombinacija je za utorak. Potpuno je drugačija od predhodne. Ova je malo elegantnija i ženstvenija. Džemper je jako lijepe pastelne boje i može se kombinovati uz mnogo toga. Ima ove kao polu rukave i nekako mi je baš poseban. Njega sam dobila na poklon iz Austije. Ono što ovu kombinaciju čini posebnom su sigurno ove bordo pantole. Njih sam kupila jako davno, ali ih nisam mnogo nosila. One su visokog struka i imaju tri zlatna dugmeta . Torbicu sam naručila preko jedne stranice na facebooku i jako mi je draga. Čizmice sam kupila u Deichmannu prošle godine i one na sebi također imaju jedan zlatni detalj tako da se uklapa uz dugman na pantolama i zlatnim satom.


Ovo je moj oufit za srijedu. Naočale sam dobila na poklon od sestre i kupčjene su u New Yorkeru. Imaju plava stakla i neki kao tigrasti detalj. Na sebi također imam i nježno ljubičanstu majicu koja malo razbija ovu cijelu kombinaciju. Nju sam također dobila na poklon iz Austrije. Ova vesta je sestrina i meni se previše sviđa. Ima jako lijepe detlaje i boje na sebi i stvarno se može kombinovati uz mnogo toga. Pantole su obične tamne, tekses pantole. Ove su iz Terranove. Ja dosta često tamo kupijem pantole, jer imaju stvarno dobar izbor. Čizmice i torbica se ponavljaju iz predhodnog outfita.


Moj prijedlog za četvrtak. Na sebi imam običnu bijelu majicu dugih rukava koja se može kombinovati uz apsolutno sve. Vesta je jako lijepa i lagana, ima boju kao trula višnja. Nju sam dobila na poklon iz Austrije. Pantole sam kupila u Bershki u SCC Sarajevo. Jako su lagane i lijepe boje. Lančič sam dobila na poklon za 17. rođendan. On je u obliku srca i na sebi ima cirkone i bijelo-crni je, sa nekim zlatnim detaljima. Čizmice ste vidjeli u prošlom haulu. Jako su lijepe i ja sam stvarno oduševljena njima. Torbica je obična crna, velika torba i ona je kupljena u Sarajevu.


I posljednji outfit, tj. outfit za petak. Na sebi imam prugastu majicu koja je u malo kračoj formi. Prugaste majice su uvijek bile i bit će u modi. Sive pantole sam dobila jako, jako davno i više ih i ne nosim, ali su mi se odlično slagale uz ovo ostalo što sam obukla tako da sam vam ih odlučila pokazati. Također, na sebi imam i dužu sivu vestu. Jako je lagana i moderna. Patike su Adidas NEO. Njih sam kupila u Sarajevu prije par godina i još nigdje nisu oštećene. Jako su kvalitetne. Ruksas je sestrin. Jako lijep školski ruksak koji se mnogo nosi u posljednjih par godina. Na sebi ima neke smeđe detalje. I odlčan je.

To je bilo sve za ovaj post. Komentarišite i napišite koja vam je najljepša kombinacija. Ako vam se sviđa moj blog obavezno ga zapratite.

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
*Instagram: medinabeslagic
*Snapchat: medina_beslagic
*Ask: MedinaB7

Broj komentara: 40:

  1. Wow, odličan outfit. Sve mi se kombinacije baš baš sviđaju. Definitivno svako može pronaći za sebe bar jednu kombinaciju. Od klasične preko sportske do elegantne. Zaista divan post. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacije, bas imas stila. Mnogo mi se dopadaju sve 5. Fllow za follow? :)

    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kombinacije su divne! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu ti rec da mi je druga kombinacija savrsena, iii lokacija za fotografiranje, tj pozadinaaa je savrsenaa

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna si!
    Svaka ti predivno stoji, ako moram birati, treća mi je najljepša. ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post!!!Outfiti se bas svidjaju!
    Novi post-->jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog ti je odličan!

    Nadam se da se pratimo i ako možeš u novom postu klikni na linkove puno mi znači!

    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši
  8. kombinacije su odlicne, takoder i slike ♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post, outfiti su baš odlični ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve kombinacije mi se jako svidaju i ne znam koja mi je ljepsa. I sve kombinacije ti predivno stoje. 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Najlepšiiii poooost! Treća kombinacija mi je nekako najboljaa. Divan post ja sam oduševljena zaista. ☺💕💕💕

    OdgovoriIzbriši
  12. Woow,izmedu outfita se ne zna koji je bolji,sve bih obukla za skolu! Predivna si kao i slike koje su odlicno ispale,stvarno diivan post :)
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :*
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  13. Outfiti su sjajni. Slucajno sam naisla na tvoj blog.Nisam znala da blogujes,ali sam te vidjala u sestinim videima. Srecno u daljem blogovanju.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Blogujem već par mjeseci i svakako ću zapratiti tvoj blog :)

      Izbriši
  14. Odlične kombinacije za školu, sasvim prikladne i tako šik! :)
    Inače, zapratila sam tvoj blog, uzvrati ako hoćeš. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Kombinacija za utorak mi se najvise dopada! Neako je girly, a boja hlaca je definitivno podigla kompletan outfit. Zadnje vrijeme sam opsjednuta ripped knee hlacama, divne su! Sjajno osmisljeno, fotke su odlicne :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super kombinacije, imas lijepe slike :) Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  17. Vrhunske kombinacije i predivno uređen blog.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Divni outfiit. Ne znam koji mi se vise dopadsa! Crvene farmeke su predivne :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
  19. Divan post.Meni je najlepsi predposlednji.
    Totalno u mom stilu.Super si. <3 <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši