utorak, 20. rujna 2016.

Fall Makeup Trends

Dobrodošli u novi post !
Ubrzo nam dolazi jesen, po meni pomalo dosadno godišnje doba. Sa svakim gosišnjim dobom mijenja se i naš način oblačenja kao i način šminkanja. Uvijek je nešto novo "u modi" i naravno mnogi od nas se trude da prate sve te trendove. Ja sam odlučila da vam pišem o tim trendovima.
U jesen nastoji se što više naglasiti oči i usne,  sa minimalnom bojom na licu.

Usne boje vina
Mislim da je ruž boje vina odlično riješenje za jesenji makeup. Lijepo izgleda na usnama, naglašava ih što je najvažnije u ovom jesenjem periodu. Sa ovim ružem ćete sigurno biti primijećeni gdje god da dođete. Ja vam predlažem da prvo iscrtate usne nekom odgovarajućom olovkom, a potom stavite karmin. Tako će vaš karmin trajati duže i neće se razmazati.





Olovka
Ja sam osoba koja isključivo koristi samo crnu olovku, ali veliki jesenji trend je bijela olovka, kao i siva. Možete je staviti ispod očiju i tako još više naglasiti vaše oči. Ja imam ovu Avonovu 2 in 1 olovku.
Nijanse izgledaju kao na slici. Obje su jako lijepe i odlične za ove jesenje dane koji nam dolaze.




















Metalik sjenke
Metalik sjenke su pun pogodak za jesenje dane. Prednost ove sjenke je ta što je ne trebate miješati sa još nekom bojom tipa crna ili bijela. Ona je efektna sama za sebe. Ova sjenka pruža jak odsjaj što ističe naše oči, a to je baš ono što nam treba.  Možete birati izmđu metalik zlatne i metalik srebrene sjenke. Koju god da izaberete sigurna sam da nećete pogriješiti.









Šljokice
Školjice su također jako popularne u jesenjim danima. Ja sam vam ovdje slikala moju mini paletu sa 4 šljokičaste sjenke. Odlična je za naglašavanje očiju. Ovu paletu sam dobila na poklon on rodice iz Austrije i sigurna sam da će mi koristiti u jasenjim danima koji nam uskoro dolaze.














Lagane podloge
Zaboravite na konturisanje  i postozanje 3D efekta. Kada nastupi jesen trudite se da koristite lagane podloge pod kojim će vaša koža moći da diše. Prirodan sjaj je definitivno u modi.









Duge trepavice
Duge i guste trepavice su pravi jesenji hit. Obavezno stavite maskaru i na gornje i na donje trepavice jer će izgledati duže.






Blistav ten
Da bi postigli blistav ten izbijegavajte upotrebu highlightera. Koristite ulja za kožu sa šljokicama. To će vam podmladiti i dati vašem licu potreban sjaj i lijep izgled.










To je bilo sve za ovaj post. Nadam se da sam vam pomogla. Pišite vaše komentare na ovu temu.
Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7

Broj komentara: 13:

  1. Divan post, draga Medina. Obožavam ovu nijansu ruža. Tako je sočna i nekako mi je dobar pečat za samouvjerenu i čvrstu ženu. Nadam se da ćeš uživati u narednim danima i pronači nešto zbog čega ćeš zavoljeti jesen jer po meni svako godišnje doba ima posebnu čar :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post i super savjeti! Smatram da je pun pogodak nositi ruz boje vina ili cak i tamniji u jesenskom periodu :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post.Najvise volim postove o sminci i modi.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako originalan post.
    Inace obozavam sve nijanse crvene boje, tako da cu verovatno
    ove jeseni stalno nositi crveni ruz na usnama :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Medina draga, iz posta u post si sve bolja, is vaka cast na tome! Zaista se vidi tvoj uspeh i tvoj napredak. I velikir espect za to. kada je ovaj post u pitanju, slozila bih se sa svime sto si napisala, ejr se inace profesionalno bavim sminanjem. Jedino bih dodala da je jesen ipak prikaldniji za pudere nego za bb kreme, jer vise nema onih vrucih dana gde bi se nasa sminka topila sa lica, ali ovaj karmin u tamnocrvenoj nijansi, ili kako si i sama rekla u boji vina je definitivno pogodak, tako da big lajk za post.Uz to bi dodala jedan pro savet a to ej da devojke ako zele da nose ovaj karmin, ne isticu previse oci senkom, a ako zele senku i ajlajnere, neka usta budu nude ili neutralan ai uspeh i lepota su zagarantovani.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Usne boje vina su svakako za jesen, medutim ja nosim takve nijanse ruza po svim godisnjim dobima. XD svida mi se ideja posta i sam post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni saveti, draga! Ispobacu ih obavezno. Ja sam neko ko voli jake karmine, ali mi u vecini slucajeva ne stoje lepo. Ne znam koliko cu primenjivati savet sto se tice ulja za lice kako bi ono dobilo blistav sjaj, jer iskreno ne podnosim ulja, kreme i ostalo, i kozu hidriram kada sam kuci i nigde ne idem. To je bukvalno kad se vratim iz skole i kad znam da taj dan necu nigde ici, ili najcesce pred spavanje. A sto se senki tice, obozavam senkice i ne biram kad su one u pitanju hahahah...Lepi saveti, samo tako nastavi, uz tebe sam:*
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši