subota, 3. rujna 2016.

Haul

Zdravo dragi moji !
Mislim da ste primijetili da se trudim da pišem post svaki dan i mislim da u tome uspijevam. Želim maksimalno da iskoristim svoje slobodno vrijeme do početka fakulteta i da vam se svaki dan javim ovdje. Za ovaj post sam odlučila da vam pokažem par stvari koje koritim. Pa hajde da počnemo.

Prvo što želim da vam pokažem je ovo Rosal labelo. Meni se mnogo sviđa jer usnama daje mekoću i sjaj. Još od djetinjstva kupujem Rosal labela i nikada nisam imala nikakvu primjedbu. Ovo je od mlijeka i meda i stvarno je dolično. Njega možete pronaći u bilokojoj drogeriji po veoma pristupačnoj cijeni.











Sljedeći proizvod je ovaj Farmasi ZEN puder u kamenu iz Farmasi kataloga. Veoma je svilenkaste strukture. Ne ističe suhe dijelove lica, matira kožu i spriječava pojavu sjaja. Kada ga stavite na kožu pruža lagani osijećaj. Licu daje lijep matt izgled. Dostupan je u Farmasi katalogu po veoma pristupačnoj cijeni.
Ovako izgleda unutrašnjost Farmasi ZEN pudera u kamenu. Jako lijepa nijansa koja odgovara svakom puderu. Ovaj puder u kamenu možete pronaći u šest nijasni i mislim da će svako pronači pravu nijansu za sebe.













Sljedeće su ova tri predivna sata
-bijeli
-crni
-tirkizni
Sva ti su naručana preko Ebaya i fantastični su.













Prvo vam pokazujem bijeli sat. Ovaj mi je definitivno najljepši sat koji imam. Može se kombinovati npr. uz bijelu torbu ili tako nešto. Sve u svemu, mislim da svaka djevojka treba imati barem jedan ovakav sat.

Onda vam pokazujem ovaj crni sat. Veoma je ženstven i može se kombinovati uz sve i svašta. Kao što svi kažu sa crnom ne možeš pogriješiti i ja se slažem s tim.
Ovaj sat je malo drugačiji od predhodna dva. Razlikuju se u dizajnu i kaišu. Veoma je vesela boja i boja koja je izuzetno popularna i izuzetno se puno nosi. Naravno treba pokušati sat kombinirati uz neki koman odjeće.













Ovo mi je jedan od najljepših poklona koji sam dobila. Naime dobila sam ih od rodice iz Austije i moram vam reći da nisu ni malo jeftine. Koštale su 160eura. Mislim da je to dosta velika svota novca za čizmice, ali oduševljena sam njima, Bit će odlične za jesen koja nam polahko dolazi.
Smeđe su boje i mislimda će se odlično kombinovati uz neke uske pantole. Također imaju i ova dva lanca koja ih čini nekako posebnim i jedinstvenim. Imaju malu petu i stvarno su udobne.













Dalje, kupila sam ovaj Rexona dezodorans. Ja moram reći da je ovo najbolji dezodorans koji sam ikada koristila. Traje jako, jako dugo i predobro miriše. Može se kupiti u svakoj drogeriji ili običnoj prodavnici. I naravno moram reći da mi se dizajn jako sviđa.
Posljednje što vam pokazujem je ovaj Gliss Hair Repair šampon za kosu iz Schwarzkopfa. Mislim da je ovo jedan od boljih šampona na našem tržištu. Kosi daje potreban sjaj i mekoću. Uz ovo možete kupiti i masku za kosu koja je odlična koliko i šampon.













To je bilo sve za ovaj post. Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Napišite vaše mišljenje u komentaru.

Ako želite pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic
-Ask: MedinaB7


32 komentara:

  1. Stvari su prelepe! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala <3
    Zapratila sam tvoj blog, odličan je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvari su divne. Fotografije dodavaju savršenstvo ovom postu, vrh! ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako je lijep onaj bijeli sat,btw divan post draga :)

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican haul!Sve stvari mi se bas svidjaju!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan haul, nisam probala niti jednu stvar ali ovaj puder u kamenu mi izgleda odlično :)


    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post.Najviše mi se sviđaju satovi :)
    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati :D :*


    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post.Najviše mi se sviđaju satovi :)
    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati :D :*


    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve stvari mi se jako svidaju, pogotov satovi i cizmice. Imas mozda link satova? 😊😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, a satovi su naručeni preko ebaya, nazalost nemam link.

      Izbriši
  11. Odličan post, svi proizvodi mi se sviđaju, a pogotovo satovi savršeni su <3
    Dizajn bloga mi se jako sviđa <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Dorotea hvala na lijepim komplimentima. Zapratit ću te na blogu ;)

      Izbriši
  12. Predobar haul!
    Ovaj Farmasi kameni puder izgleda jako dobro, a bijeli sat je stvarno prekrasan! ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvari su divne i moram da se složim oko Rexona dezodoransa. Definitivno je jedan od boljih dezodoransa koje sam koristila. 💋

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajni proizvodi, a cizme fenomenalne :-)
    Uzvratila sam follow, ljubim te :-*

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/modern-hippie.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post!Haul je baš zanimljiv!Sve stvari su femonelane!Čizmice su top!Inače učlanila sam se u tvpj blog,pa ako želiš uzvrati mi!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Rosal lip balm savrsena stvar pogotovo taj koji imas, satovi su preljepi, svida mi se sto si uzela razlicite boje pa ih mozes kombinirat na sve

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post i fotografije. Ja sam počela koristiti Borotalco roll on, i zaista je super stvar, pomaže protiv znojenja, a i ambalaža je simpatična. Nisam probala ZEN puder, ali pošto se bavim Farmasijem, naručujem ga uskoro, imaju dosta dobrih proizvoda.

    https://justanidem.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Obavezno naruči puder jer se stvarno super ❤

      Izbriši
    2. Hvala ti mnogo. Obavezno naruči puder jer se stvarno super ❤

      Izbriši
  18. Bijeli sat izgleda prelijepo :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši