četvrtak, 30. studenoga 2017.

Essence eyebrow stylist set 02 natural blonde style - Recenzija

Dobrodošli u novi post !

Za ovaj post sam vam pripremila jednu recenziju nakon jako dugo vremena. Mislim da se svaka od vas susrela sa ovim proizvodom ukoliko kupujete drogerijsku šminku. U pitanju je Essence eyebrow stylist set. 


Ja sam prije upotrebljavala ove sjene za obrve pa sam prešla na drugu paletu koja je bila jedna od Essencovih limitiranih izdanja i na kraju sam se opet vratila na ovu paleticu. Ja sam osoba koja više voli popunjavati obrve sa sjenama nego sa olovkama. Vjerovatno je to stvar navike ili nekog individualnog izbora. U cm-u sam izabrala paletu u nijansi 02 natural blonde style. Ovu paletu sam platila na sniženju 3,70 KM, a uobičajena cijena je oko 5 KM.



Na slikama iznad je prikazan proizvod kakvog ga možete naći i na policama, kao i poleđina proizvoda. Kutija je prozirna i plastična, budući da sam prije koristila ovu paletu mogu reći da baš i nisam zadovoljna ambalažom jer nakon nekog vremena se poćinje otvarati u torbici. Ako izuzmemo taj nedostatak, mogu reći da je ambalaža praktična i da nije velika tako da vam može stati u bilo koji neneser. Na ambalaži je napisan naziv proizvoda. 
Na zadnjoj strani su ispisani neki podaci o samom proizvodu kao i rok upotrebe i naravno tu je i bar kod.

Što se tiće nijansi, paleta dolazi sa dvije nijanse, jedna je tamnija, a druga svijetlija. Pošto sam ja brineta meni više odgovara ova tamnija nijansa, a mislim da bi ova svijetlija mogla odgovarati plavušama ili brinetama koje imaju izuzetno svijetlu kosu. Sjene nisu previše pigmentovane što je i u neku ruku dobro za one djevojke koje koriste olovke za obrve jer s njom sve to mogu popraviti i napraviti svoje obrve baš onako kako žele. Ako želite da sjene budu više pigmentovane i da ih fiksirate možete koristiti neki balzam za usne i vazelin, ili još jednostavnije gel za fiksiranje obrva.

U sklopu seta dobijete i četkicu koja je koso rezna i predviđena za crtanje obrva. Iskreno ja ne upotrebljavam ovu četkicu jer mi je nekako previše mala i baš se pomučim s njom tako da se ipak opredjeljujem za neku drugu, ali naravno da neke djevojke koriste i ovu koja dođe uz set što je jako dobro, ukoliko nekome odgovara.

Uz set također dobijete i tri šablona za čupanje obrva. Ovo je jako dobra i praktična stvar. Svaki od ovih šablona ima i svoje ime, pa imamo:
  • High brow
  • Regular brow
  • Small brow

Da rezimiramo, ja svima preporučujem ovu paletu za obrve jer je zaista ispunila očekivanja. Posebno je preporučujem onima koji su ljubitelji sjena na obrve kao i onima koju su početnici u šminkanju. Za jako nisku cijenu dobijate odličan proizvod i to uz određene dodatke koje će vam sigurno poslužiti.

Da li ste vi probali ovu paletu? Kakva su vaša iskustva? Pišite mi u komentare.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic




Broj komentara: 14:

  1. looks a really nice kit

    just started following you

    do you follow back?

    kiss


    Mimi in the Mirror

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam osob koja isto puno više voli sjenila za obrve, nego olovku. probala sam i olovku, ali jednostavno mi iz nekoga razloga izgleda manje prirodno.
    Ovu paleticu nisam probala,ali imam sličnu od catrica s kojom sam itekako zadovoljna, tako da vjerujem da je i ova odlična :D
    Super post <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je kad pronađeš neki proizvod kome se stalno vraćaš jer je to dokaz njegovog kvaliteta. Ja obrve nemam potrebe da popunjavam, ali koristim neki Rimmel gel u boji da ih začešljam i fiksiram. :D


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom i zaista imaš sreće što nemaš potrebu za popunjavanjem obrva.

      Izbriši
  4. Inače koristim olovku za obrve nekako su mi postojanije, ali baš bi mogla probati i ovu paletu možda za neki dnevni makeup. :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao i ti, više volim senke za obrve. Probala sam da koristim olovke za obrve i odustala, jer sam izgledala sačuvaj me Bože, nikako nisam umela da ih nacrtam. :D Tako da mi više pašu senke... međutim ovu senku nisam probala. :)

    Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/12/prvi-roendan-bloga.html :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, brzo idem na tvoj blog da čitam novi post :)

      Izbriši
  6. wow that is especial thanks for sharing..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdgovoriIzbriši
  7. nisa move probala ali planiram hvala na objavi :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/12/new-video-early-winter-outfit-ideas.html

    OdgovoriIzbriši