četvrtak, 2. studenoga 2017.

FashionMia review

Dobrodošli u novi post !

Jučer je na moju adresu stigao paket koji sam nestrpljivo čekala. Riječ je o stvarima sa sajta FashionMia.  Na njihovom sajtu možete pronači bezbroj jako lijepih i prije svega kvalitetnih stvari. Ja sam zaista bila u dilemi i nisam znala šta da naručim jer mi se bukvalno sve svidjelo. Na kraju sam se odlučila za tri stvari koje možete pogledati u nastavku posta.







Prvo što sam naručila je ovaj prljavo bijeli sako. Jako mi se sviđa zato što je neobičan. Odlično pristaje uz pantole visokog struka jer je u kraćoj formi. Također ono što ga čini posebnim su i rukavi koji nisu oni "klasični" već su malo kraći. Jako je elegantan je može se kombinovati uz dosta stvari i zaista sam se oduševila kad sam ga obukla. Materijal je odličan, plišani je i mislim da će biti odličan za jesenje dane.








Sljedeća stvar koju sam naručila je također sako. Ovaj je u tamo plavoj boji i nema baš neke specifičnosti. Dakle obični sako koji je može kombinovati uz neke elegantnije outfite. Ja sam imala želju da uzmem bijeli sako, a budući da bijela boja nije bila na spisku odlučila sam se za tamno plavu i nisam se pokajala. Jedino što mi malo smeta je veličina jer mi je malo velik, ne znam da li se to može vidjeti na slikama, ali ipak mislim da ću ga nositi jer se to ne primijeti baš toliko. Materijal je stvarno kvalitetan.







Posljednja stvar koju sam naručila je ova košulja. Meni se stvarno svidjela "na prvu" i nisam se pokajala. Košulja mi se najviše sviđa od svih stvari koje sam naručila. Prozračna je, materijal je lagan. Ono što mi se sviđa je kombinacija boja. Još jedna jako bitna stvar jeste da na sredini rukava ima dugme, a unutar je kao neka trakica tako da se rukavi mogu zavrnuti i to je odlično kada su ljetni dani u toku. Jako se dobro kombinuje uz crne pantole kao što vidite na slikama.


Da li ste vi imali priliku naručivati sa sajta FashionMia? I šta vam se najviše sviđa od stvari koje sam naručila? Ostavite komentar.

Također zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic






41 komentar:

  1. Thanks for your kind comment. I follow you know – and maybe you want to follow back :)
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajmee ne znam koja mi se stvar više sviđa,ali zadnja košulja mi mora biti favorit *-*
    Odličan post <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee ne znam koja mi se stvar više sviđa,ali zadnja košulja mi mora biti favorit *-*
    Odličan post <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Dugo me nije bilo na ovom blogu i moram priznati da sam očarana tvojim novim dizajnom. Stvarno je predivan.
    Stvarčice koje si poručila izgledaju jako lijepo i stvarno ri dobro stoje 😊😙

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the boots and jacket in your second outfit! :)

    xoxo
    Sara's City

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove stvari mi se mnogo dopadaju i zaista izgledaju odlično. Ja nisam naručivala nikako sa ovog sajta, ali mi se čine kao jako kvalitetne stvari. Odličan post draga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post bas mi se svdija! Pratim te! Mozes i ti mene?





    Posetite moj blog sky positive.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su stvarcice i bas ti lepo stoje. ❤

    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. great styling dear! thank you for stopping by my blog. Im foloowing you back. xx
    http://sepatuholig.blogspot.com
    ig @grace_njio

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful outfits.
    Thank you for your lovely post on my blog :)
    Following your back :)

    AN Beauty Blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Que linda
    adorei bastante o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdgovoriIzbriši
  12. I love all of these outfits!!
    http://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Adorei o look, ficou linda.
    beijos bom final de semana
    bellapagina.blogspot.com.br
    Instagram : Bella Página

    OdgovoriIzbriši
  14. Zanimljiv post. FashionMia je inače odličan sajt, kažem to jer sam imala priliku da sarađujem sa njima i ugodno sam iznenađena zaista. 😍

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. You are so pretty girl! You look fantastic in all stylizations :)
    Check out my blog - zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivne stvari, draga Medina!Odlicno ti stoje. Zaista odlicne fotografije.Dopada mi se recenzija.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  17. Following you back :) beautiful hair and outfits by the way! BEAUTYPUSINKA

    OdgovoriIzbriši
  18. Hello dear,

    I follow you.


    I hope you follow me back :)

    http://vivereromance.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  19. Hello Medina, first of all I want to thank you for visiting and following my blog, I am following you back on GFC and on google+ too.
    I know this brand and I hade the occasion of ordering products from them, pretty nice products. I like very much the items you have chosen, mostly the shirt is very colourful!
    Wish you a beautiful day!
    Greetngs,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Great pictures!!
    Nice post!!

    I follow you.Mind following back?
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Divne stvari si naručila! Košulja je prelijepaa 😍 I odlično ti pristaje. Bijeli kaput mi se posebno svidio i mnogo volim neobične stvari poput njega. Dok plavi kaput je također lijep po mom mišljenju i može dobro iskombinovati. ❤

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši