nedjelja, 19. studenoga 2017.

Outfit post

Dobrodošli u novi post !

Znam da ne postavljam redovno postove kao proteklih dana, ali trenutno je situacije kritična. Počela je ispitna sedmica i zaista ima mnogo gradiva koje moram preći za jako kratko vrijeme. Evo sad sam ugrabila malo vremena da vam napišem post. Budući da sam se slikala prije par sedmica odlučila sam da ću vam napisati outfit post jer su ti postovi definitivno najčitaniji na mom blogu. Sada smo u toj prelaznoj fazi između jeseni i zime i uveliko su se počeli nositi toplo džemperi i duge jakne. Ja sam odabrala jedan jako lijep outfit koji je dosta casual i ja ga nosim na fakultet ili na popodnevnu kafu.

Odabrala sam bijeli džemper duže forme koji je odličan za ovo doba godine. Kupila sam ga u Austriji u Tally Weijlu, veličina je S. Stvarno se može uklopiti uz dosta stvari, npr. neke helanke ili nešto slično tome.

Dalje, uz bijeli džemper izabrala sam uske svijetle teksas pantole. Kupila sam iz u Sarajevu u SCC-u, u Bershki i bile su na sniženju nekih 25KM, koliko se sjećam. One su tanje i više su pogodnije za neke ljetne varijante, ali budući da sam obukla duži džemper ovako je sasvim okej.

Nosim gležnjače iz prošlog outfit posta. Njih stvarno volim nositi na fakultet jer su udobne i lako mi je hodati u njima, a prije svega su jako moderne i lijepe.

Kako vam se sviđa moj outfit? Pišite mi u komentarima.

Zapratite me na društvenim mježama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic

Broj komentara: 30:

  1. Dopada mi setvoja kombinacija, ali džemper je predivan. Inače, obožavam džempere.
    Želim ti puno sreće na ispitima ^_^

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se dopada ovaj outfit. Tebi odlično stoji, a smatram da je idealan za ovaj period ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna kombinacija, baš ti lijepo stoji.
    Fotkice su također divne ♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice photos ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna kombinacija,dzemper mi se veoma svidja :)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna si, fotogarafije odlicne ❤️
    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravoo,ja sam nova ovde i značilo bi mi da se prijavite na moj blog.Inače tvoj je supeer i pratim tee <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi, Medina! :D
    Your outfit is so elegant and beautiful! I liked your photos. Here, in Brazil, our Spring seems like Summer so I'm choosing a lot of dresses for my looks.
    Thanks for visiting my blog ;)

    :*

    Algumas Observações

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice look!
    https://losaway.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post! Mnogo mi se dopada džemperić a i divno ti stoji, kao i čizme. :)

    Novi post je na blogu: chiccappuccino.blogspot.rs


    Poljupci!

    OdgovoriIzbriši
  11. Predobra kombinacija stvari! Narocito cizmice :)

    Novi post https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/11/galerija-slika-poznati-glumci-nekad-i.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi! I see that you have a fantastic blog!
    I really like your design and that's how you write :)
    I like to be in touch with so great
    and inspirational blogs. That's why I wanted to ask
    follow for follow?
    I greet the warmth from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super fotografije! Jednostavno i ležerno, odlična kombinacija :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Nice post! I follow you (followers number 220) ! I wait you for change inscription! Thank you dear! http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  15. Wonderful! You can also choose a evening dresses for your party.

    OdgovoriIzbriši