utorak, 3. srpnja 2018.

Zaful review

Dobrodošli u novi post !

Prije par dana na moju kućnu adresu stigao je paket sa mog omiljenog internet sajta. Naravno radi se o Zafulu. Ovaj put sam naručila četiri stvari i u pitanju su odijevni predmeti. Naručila sam majicu, suknju i dvije košuljice. Naravno u nastavku posta ću vam pokazati kako to stoji na meni i reći neke svoje utiske o tim stvarima kako bi imali što bolji uvid u kvalitetu stvari.


1. Round Collar Letter Print Tee - Gray S



Prvo što želim da vam pokažem je ova siva majica kratkih rukava. Materijal je jako dobar i kvalitetan i jako je prozračan tako da je ova majica idealna za ljeto. Može se nositi uz farmerke. Meni je malo duža, ali to nekada i nije tako loše, jer jako lijepo izgleda. Rukavi su malo širi i to se može vidjeti na slici. Boja je jako lijepa i može se kombinovati uz apsolutno sve. Natpis "not today" je jako lijepo i kvalitetno urađen. Na Zaful stranici možete pronaći ovu majicu u različitim bojama. Ako želiti naručiti ovu majicu KLIKNITE OVDJE.

2.  Cut Out Zigzag Print Cami Top - Deep Blue S

3. Frilled Faux Leather Mini Skirt - Black S



Naručila sam ovu kosuljicu i suknju i uspijela iskombinovati kao što i vidite na slikama. Za košulju sam bila malo skeptična i ona je bila najjeftinija, ali na kraju mi se ona najviše dopala od svim naručenih  stvari. Jako je prozračna i idealna je za ljetne dane. Sviđa mi se što je elegantna i može da se kombinuje uz jako puno stvari. Print na košulji je jako lijep i nije mnogo napadan. Ako želite da je naručite KLIKNITE OVDJE. 

Što se tiče suknje nije ona klasična koju možete vidjeti u našim radnjama. Kožnog je materijala i ima džepove što je čini drugačijom od ostalih i to mi se jako sviđa. Ima pojas koji se može razvlačiti. Nikada do sada nisam naručivala suknje sa Zafula, ali sam i više nego zadovoljna onim što sam dobila, Moram dodati da je kvalitet suknje odličan. Ako vam se sviđa i želite da naručite ovu suknju KLIKNITE OVDJE.     


4. Balloon Sleeve Gingham Peplum Blouse - Multi S



Posljednja stvar koju ja naručila je ova karirana košulja. Uposljednje vrijeme je karirano u modi tako da sam odlučila da naručim ovo jer zaista nemam ništa karirano u svom ormaru. Zaista je jako lijepa, rukavi u malo širi i zbog toga mi se i svidjela. Oko struka imakao gumu koja se rasteže i ističe struk. Jako lijepo stoji na crne i bijele pantole. Ako želite naručiti ovu košulju KLIKNITE OVDJE

Kako vam se sviđaju stvari koje sam naručila?

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic
Instagram blog: Blogger.mb





Broj komentara: 9:

  1. Jako mi se dopadaju stvari koje si naručila,draga Medina! Prelijepo izgledaš i sve ti super stoji!
    xoxo

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopadaju mi se stvarčice, možda najviše prva majica jer obožavam tako basic stvari. Divna si Medina♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lep haul, najviše mi se dopada prva majica.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Tipovi ljudi za vreme leta

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvari koje si naručila su predivne! Jako mi se dopadaju i odlično izgledaju na tebi. Fotke su fantastične!

    Your blog looks amazing.
    Following you, follow back? ♥

    My blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. :) Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš praćenje. Pozdrav! :* www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši