srijeda, 18. srpnja 2018.

Zaful review

Dobrodošli u novi post !

Po ko zna koji put na moju adresu stigao je paket sa Zafula. Ovaj put su moje naručene stvari bile smještene u dva paketa, u jednom se nalazila torba, dok su u drugom paketu bile ostale naručene stvari. Paketi su stigli u isto vrijeme što je mene obradovalo. U nastavku posta pogledajte šta sam ja to naručila ovaj put.

1. Metal Detail Paillette Mini Crossbody Bag - Black




Krećem od stvari koja me je definitivno najviše oduševila, a radi se o ovoj predivnoj torbici koju možete vidjeti na slikama iznad. Nikada ranije nisam naručivala torbe sa Zafula, ali vam moram reći da su savršene. Torba je jako unikatna što mi je vrlo važno jer ne volim da posjedujem stvari kao većina djevojaka ovdje. Kao manu mogu navesti da ne možete staviti mnogo stvari u nju jer je sama po sebi malo. Unutra ima dvije pregrade tako da bolje možete da organizujete stvari. Sve preporuke imate od mene. Ako i vi želite da naručite ovakvu torbicu CLICK HERE.


2. Faux Pearl Collarbone Necklace - Golden


Sljedeća stvar koju sam naručila je ova zlatna ogrlica. Ona je na fazon choker ogrlice i zaista je prelijepa i ja je nosim kada god mi se ukaže prilika. U sredini ima jedna veća perlica srebrene boje, a na ostatku ogrlice su male zlate perle. Mislim da se može iskoristiti i za neke svečanije prilike. Ako je želite narućiti CLICK HERE.

3. 4Pcs Multifunctional Makeup Sponge Puffs - Pattern A


Dalje, naručila sam četiri blendera. Iskreno sam očekivala da se radi o većim blenderima pa sam se malo i iznenadila. Uglavnom radi se o malim blenderima koji su najpogodniji za područje ispod očiju. Naravno prije upotrebe sam ih oprala jer se ipak radi o mom licu. Blenderi su jako simpatični i u ovom pakovanju dolaze plavi, rozi, ljubičasti i zeleni u kombinaciji sa bijelom bojom. Ako želite da naručite ove blendere CLICK HERE.

4. Fishnet Bowknot Embellished Anklet Socks - Black


Sljedeće su ove mrežaste čarapice sa slike. Već dugo želim da ih naručim, ali svaki put uzmem nešto drugo i evo konačno je došla prilika da ih i ja stavim u svoj ormar. Po meni su preslatke zbog ovih mašnica nazad i mogu se nositi uz neke suknjice i naravno uz starke. Ako želite da naručite ove čarape CLICK HERE.

5. Short Sleeve Letter Boyfriend Streetwear Tee - White




I posljednja stvar iz ovog haula je majica. Konačno i nešto od odjeće. Radi se o bijeloj majici sa jako kul natpisom. U posljednje vrijeme su baš popularne majice na ovakav fazon pa sam i ja naručila jednu. Moja je u S veličini. Može se jako dobro kombinovati za neke dnevne varijante. Print je jako dobro urađen, a materijal je izuzetno kvalitetan. Jedina zamjerka ovoj majici su rukavi koji su meni pomalo široki, ali ništa strašno. Ako želite naručiti ovu majicu CLCIK HERE. 

Da li ste vi naručivali stvari sa Zafula? Kako vam se sviđaju ove stvari?

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Blog Instagram: Blogger.mb
Snapchat: medina_besagic






Broj komentara: 16:

  1. Često naručujem sa Zafula, i uvek me iznenadi svojim kvalitetom. Što se tiče ove porudžbine, dopadaju mi se sve stvarčice, posebno majica i torbica.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne stvarčice si naručila, torbica mi je preslatka a majica ti odlično stoji! <3

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Dopada mi se sve, a posebno mi se dopada torbica koja je preslatka. :)
    Pogledaj moj novi post!
    www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Torba je prelepa i bas mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica mi je preslatka. Super haul <3

    everydayema.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan haul, baš mi se dopada tvoj odabir. Ne znam šta bih izdvojila kao omiljeno, ali majica je zaista prekul. Sa čim fotografišeš? Fotke su ti zaista vrhunske. Sve pohvale, draga! ♥

    www.iammilitza.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Fotografije su uslikane sa Canon 500D <3

      Izbriši
  7. You have cute stuff! I love it <3

    Katrina | https://katrinaisha.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši