utorak, 19. rujna 2017.

Fake šminka

Pozdrav drage moje !
Znam da me nije bilo jako dugo, ali pokušat ću da se ponovo vratim pisanju. Za svoj povratak "na velika vrata" odlučila sam uzeti jednu jako interesantnu temu, naravno za djevojke. Svaka od nas želi izgledati lijepo pa svoj izgled upotpunjujemo šminkom. Budući da se radi o našem licu želimo da ta kozmetika bude kvalitetna i od provjerenih proizvođača. Dok se neke djevojke pak odluče za kupovinu preko ebaya i drugih sajtova gdje su proizvodi u većini slučajeva kineski. Što se tiče mene, nikad nisam koristila nijedan od takvih proizvoda jer se jednostavno ne bi mogla usuditi, jer se ipak radi o mom licu koje je slobodno mogu reći jako osjetljivo.
Ja sam tip osobe koja svu šminku kupuje u drogerijama. Naravno nema svaka djevojka iste mogućnosti i mnoge od vas su limitirane novcem što se toga tiče, ali u drogerijama možete naći sasvim korektnu i kvalitetnu šminku za "normalnu" cijenu. Ja se najčešće odlučujem za Essence i Catrice kozmetiku jer je pristupačna i sasvim okej za korištenje.



Vrlo je lako razlikovati fake šminku od one prave. Sigurna sam da je svaka od vas barem jednom na facebooku vidjela prodaju šminke po jako niskoj cijeni gdje je predstavljaju brendovi kao što su MAC, NAKED, CHANEL i slično. Naravno da to nije prava šminka jer cu ovi brendovi svjetski i koštaju jako mnogo. Sam MAC-ov karmin košta 21 eura. Nemojte nasijedati na takve prevare i moj je savjet da kupite Catrice paletu nego tu "Naked" koja je sumnjivog proizvođaća i može napraviti ozbiljan problem vašem licu.

Također nisam za to da se kupuju kineske četice za šminkanje. Ako baš morate da ih kupite onda ih obavezno operite prije upotrebe, jer što je sigurno, sigurno je.

U nastavku vam stavljam par slika kako prepoznati pravu šminku od one fake:

Fake šminku možemo prepoznati po fontu slova i uopšteno po izgledu slova. Također ako se malo bolje zagledamo fake proizvode možemo prepoznati i po boji omota, jer svaki proizvođač ima tačno određenu boju koja je "šifrovana" i vrlo je lako prepoznati grešku.
Također fake šminku možemo prepoznati i po pigmentu. Original šminka je mnogo bolje pigmentovana od one fake. Možemo vijdeti i ogromnu razliku u samom izgledu sjena u paleti. Razlika postoji i u četkici koja dolazi zajedno sa paletom.







Budite pažljivi kada naručujete šminku preko interneta. Gledajte da to bude neko ko je provjeren da ne bi došlo do greške. Također dobro obratite pažnju na izgled proizvoda koji želite naručiti. Obično fake šminka se prodaje kao neke posebne ponude gdje npr. možete naručiti set četkica i palatu sjena ili tome slično. Ja stvarno nemam ništa protiv takvih stranica i ljudi koji žele zaraditi na takv način, ali mislim da je neophodno da naglase da se radi o fake šminci.
Nadam se da vam se svidio moj novi post, ako jeste komentarišite šta vi mislite o fake šminci i da li je koristite.
Moja poruka za ovaj post je "Bolje drogerijski original nego brendirani fake".

Pratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic



Broj komentara: 8:

  1. Draga ,jako interesantan i koristan post! Slazem se sa tobom.Jedino bih napravila propust za kineske cetkice,ali se opet slazem sa tobom da treba da se operu pre koriscenja.
    Visit me and comment my last post, xoxo Coccinella

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako koristan i dobro odrađen post! Prezirem djevojke koje kupuju fake šminku kako bi se njome hvalile i onda plaču kada dobiju akne. Veliki sam zagovornik protiv naručivanja fake šminke, bolje je dati veću svotu za nešto što je kvalitetno, a i postoje jeftine alternative. Jedino što mogu koristiti kinesko su spužvice i kistovi, ali uz uvjet da sam ih prije korištenja oprala najmanje 10 puta i dezinfekcirala. Malo sam opsjednuta, ali ne želim akne. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na lijepim riječima, drago mi je što se slažeš sa mnom i brineš o svom licu. Zapratila sam tvoj blog.

      Izbriši
  3. Potpuno se slažem, s tim što četkice koristim ali ih dobro operem pre prvog korišćenja. Što se šminke tiče nikako. Kad samo pomislim u kakvim nehigijenskim uslovima je pravljena... Odličan post inače.
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago ako uzvratiš praćenje :)


    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru i praćenju, i ja sam zapratila tvoj blog.

      Izbriši
  4. Drago mi je sto si pisala o ovome, ovo je ozbiljna tema i mislim da svet treba postati malo vise svestan o njoj.. Slazem se sa tobom apsolutno, uvek je bolji uzimati provereno i testirano a i kvalitetno u drogefijama nego sa nekih stranica bez sertifikata, dokaza sa testiranja i ostalog... I daa cak sam negde procitala da u neke pudere koliko se secam stavljaju i urin.. ( fake pudere naravno)....



    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si ostavila komentar na moj post i drago mi je što se slažeš sa mnom.

      Izbriši