srijeda, 20. rujna 2017.

Popularni trendovi na Balkanu

Pozdrav drage moje !

Budući da sam se opet vratila na blog odlučila sam za početak da pišem neke obične postove dok ne dobijem neku konkretnu ideju. Kao što se može vidjeti iz samog naslova posta ovaj put ću pisati o popularnim trendovima na Balkanu. Mi smo jako specifičan narod i što se tiče tih trendova uvijek je isto. Obično ono što je moderno u Americi kod nas postane trend tek za par mjeseci jer mi uvijek kasnimo za ostalima. 


Kod nas ovi trendovi dođu i rašire se jako velikom brzinom pa u gradu možemo vidjeti klonirane načine oblačenja. Meni je to pomalo smiješno, ali kao i svaka od vas pa tako i ja "zapratim" određeni trend. Naravno neki mi se sviđaju, neki baš i ne, svako od nas ima pravo na svoje mišljenje. Ja sam u nastavku izdvojila par Balkanskih trendova i kratko ću ih prokomentarisati.

DUŠECI
Balkan je totalno poludio kada su se pojavili dušeci, a najveću pažnju je izazvao i onaj najpopularniji flamingo. Pa su se vrlo brzo počeli prodavati i dušeci koji imaju oblik pizze, sladoledi, jednoroga i ostalo, sigurna sam da vrlo dobro znate o čemu govorim. Meni je u globalu ovaj trend okej prvenstveno za neke dobre slike na moru, ali s druge strane nikada ne bi kupila ovakav dušek jer je cijena dosta visoka.

ISCRTANE USNE
Jedan od trendova su upravo ovakve usne. Većina osoba na Balkanu slijepo prati trendove pa je neizostavan i onaj da usne moraju biti što veće. Naravno da ne mogu svi imati velike i pune usne pa se neki čak odlučuju i za operativni zahvat, dok oni drugi pokušavaju taj nedostatak popraviti šminkom. To rade tako što na usne nanesu karmin, a usne iscrtaju tamnijom olovkom. Ja sam pokušala da uradio ovako nešto, ali mi se baš i nije dopalo.

PROVIDNE NAOČALE

Sljedeće su providne Rayban naočale koje su sve više popularnije na Balkanu. Ja nemam ovakve naočale, ali mislim da se mogu dobro uklopiti uz određenu odjeću. Što se tiče ovog trenda ja ga odobravam i sasvim je okej.

CAT EYE NAOČALE
Još jedne jako popularne naočale jesu i cat eye naočale. Ja sam jako izbirljiva što se tiče naočala i rijetko koje odgovaraju mom licu. Još nisam imala prilike da probam ove naočale, ali po slikama mi izgledaju jako dobro i moderno.

MAJICE SPUŠTENIH RAMENA
Ovo je trend koji je slobodno mogu reći i najpopularniji na Balkanu. Radi se o majicama spuštenih ramena. Ali kako su ovakve majice postale sve popularnije u radnjama su se počele pojavljivati košulje, haljine, džemperi ovakvog tipa. Meni se ovaj trend sviđa i imam par stvari u svom ormaru koje prate ovaj trend i vrlo rado ih nosim. 

NADOGRADNJA TREPAVICA
Na Balkanu je sve više popularnija nadogradnja trepavica i sve više djevojaka se odlučuje za nju. Nadogradnja trepavica ima svoje prednosti kao i svoje mane. Prednost je što vam ne treba dugo vremena za šminkanje jer su trepavice same po sebi dovoljne. Mana je što su neophodne stalne korekcije kao i da poslije ovoga vašim trepavicama treba jako dugo vremena da se oporave i vrate u prvobitno stanje. Ja nikada ne bi uradila ovu nadogradnju jer mi djeluje neprirodno i prije se odlučujem za jednokratne trepavice ako je neka posebna prilika u pitanju.

MAJICE SA NATPISOM BRENDA
Sljedeći trend jeste Levis majica ili neka druga brendirana majica s natpisom tog određenog brenda. Ove majice se dobro uklapaju u neki casual izgled. Mana ovog trenda na Balkanu jeste da su se pojavile fake majice ovog tipa za koje se očito vidi da su fake. Nakon određenog vremena logo se ispere i onda ta majica ne vrijedi ništa. Tako da je sam za ove majice ukoliko su original. 

MREŽASTE ČARAPE
Posljednji Balkanski trend o kome ću ja pisati su mrežaste čarape. Ovaj trend je postao mnogo popularan kod nas pa se ove mrežaste čarape nose na poderane farmerke ili na top. Ja u svom ormaru imam ovakve čarape i nosila sam ih ispod poderanih farmerki, tako da je nemam ništa protiv ovog balkanskog trenda.

To je bilo sve za ovaj post. U komentar pišite još neke balkanske trendove koje ja nisam spomenula ili napišite šta se vama sviđa od ovih koje sam ja pomenula.

Zapratite me na društvenim mrežama:
-Instagram: medinabeslagic
-Snapchat: medina_beslagic 













Broj komentara: 10:

  1. Sve trendove osim iscrtanih usana mnogo volim i zaista su mi predivni. Tako da se slažem sa tobom. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Toliko trendova na ovom našem Balkanu, pogotovo zapadnom.. Prvo zakasne, a onda potraju bome dugo, a većina ne propusti ni jedan od trendova. Super post i tema za post, stvarno ima o čemu da se piše. :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim citati ovakve postove :) Mogu reci da se slazem sa tobom i misljenjima :) Od ovih trendova najviše mi se svidjaju providne naocare i majice sa spustenim ramenima a kad vidim one flamingose jezim se hahah :)



    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja volim trend mrežastih čarape i uključila sam ga u svoj stil kao definitivnu promenu, a za veštačke trepavice se apsolutno slažem da je besmisleno.


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši