ponedjeljak, 25. rujna 2017.

HD Liquid Coverage Foundation CATRICE - Recenzija

Dobrododošli u novi post !

Za ovaj post sam odlučila da vam napravim recenziju o drogerijskom puderu koji ja koristim, a radi se od HD Liquid Coverage Foundation od Catrice. Ovaj puder možete kupiti u četiri nijanse i to:

  • 010
  • 020
  • 030
  • 040
Ja ću vam na slikama predstaviti nijanse 010 i 020.


Sama ambalaža je jako praktična za korištenje, staklena je i kada se otvori ima kapaljku (što ćete vidjeti iz ostalih slika). Sviđa mi se što ima ova kapaljka jer mogu odrediti tačno onoliko pudera koliko želim koristiti u jednom nanošenju. Inače puder je rijeđi i lako se nanosi na lice. Ovaj puder možete kupiti u svim CM i DM drogerijama, a košta oko 14 KM, što je sasvim okej za količinu koju boca sadrži, odnosno 30ml. 

Ovaj puder nanosim četkicom za puder, ali može se nanijeti i uz pomoć blendera. Uz pomoć pipka na spoljašnu stranu ruke nanese određenu količinu koja će mi biti potrebna i četkicom ga nanosim na lice. Svog svoje izuzetno tečne teksture ne možete ga sa kapaljke stavljati direktno na lice.
Prekriva sve nepravilnosti na licu i daje mu matt efekat što se meni jako sviđa jer je moje lice pomalo masno. Ja ga nosim na svom licu i po nekoliko sati i on ostaje onakav kakav je bio i kada sam ga tek stavila što je veliki plus. Na ambalaži piše da ostaje na licu i do 24h, kao i da daje dojam "druge kože". Veoma je lagan na licu i kada ga nanesem potpuno zaboravim da ga imam, iako kako je u boci posjeduje neki čudan, pa pomalo i sladak miris.

Što se tiče nijansi mislim da svako od vas može pronaći pravu nijansu za sebe. Ja sam na početku koristila onu najsvijetliju 010, ali čim je došlo ljeto odlučila sam se za onu malo tamniju, dakle 020 i prezadovoljna sam i od sada samo nju kupujem jer mi savršeno odgovara.

Jako mi se sviđa što ne izaziva nikakve iritacije na koži kao ni nepravilnosti. Pogodan je za mješoviti tip kože i našem licu daje savršen ten. 


Na slikama iznad je prikazana nijansa 010.




Na slikama iznad je prikazana nijansa 020.




Ovaj puder sam uzela po preporuci i nisam se nimalo pokajala, inače uvijek uzimam šminku po preporuci i uvijek mi se svidi to što kupim, pa je tako bilo i ovaj put. Slobodno mogu reći da je ovaj puder definitivno najbolji od svih koji je Catrice do sada imao i ima u prodaji.

Napišite u komentar da li ste vi koristile ovaj puder i u kojoj nijansi, također možete napisati i kako vam se svidjela recenzija.

Pratite me na društvenim mrežama:
  • Instagram ---> medinabeslagic
  • Snapchat ---> medina_beslagic 






Broj komentara: 6:

  1. Nisam koristila ovaj puder, ali kako čitam recenzije i recenzija, toliku želju imam da ga uzmem i da ga koristim jer po svim recenzijama mi se čini kao odličan. Super mi je i tvoja recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recenzija! Naravno da ću ga potražiti jer izgleda fantastično, kao i tvoj post, draga. ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno najdraži puder!
    Super recenzija i divne fotkice ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od tebe sam i dobila preporuku za ovaj puder i hvala ti puno. Love u <3

      Izbriši