srijeda, 29. kolovoza 2018.

Dresslily haul

Dobrodošli u novi post !

Za ovaj post sam vam pripremila jedam mali hauol post. Naime, radi se o sajtu pod nazivom Dresslily. Ja nikada ranije nisam imala priliku naručivati sa ovog sajta pa sam bila posebno uzbuđena. Ovaj put sam naručila dvije stvari koje ću vam predstaviti u nastavku posta.

1. Turndown Collar Faux Leather Trim Irregular Jacket



Prva stvar je ova prelijepa crna jakna. Budući da ljeto nije bilo baš kako sam ja očekivala odlučila sam da se oraspoložim sa jednom jesenskom jaknom. Zaista mi se svidjela na prvi pogled i naručila sam je bez ikakve dileme. Kada mi je stigao paket ostala sam razočarana jer mi je jakna prevelika. Ja inače nosim XS broj, a pošto na kineskim sajtovima rijetko koja stvar ima u toj veličini uvijek uzimam S i do sada mi samo jedna stvar nije odgovarala, ostale su sve bile i više nego dobre. Ova jakna je prevelika za mene pa sam je poklonila sestri koja inače nosi M ili L veličinu i njoj savršeno odgovara. Meni je jako žao što meni ne može jer je uživo još ljepša. Stvarno je jako kvalitetna. Na rukavima ima kao neku imitaciju kože, a inače materijal jakne je jako prijatan. Također na kraju rukava se nalazi i rajfešlus koji možete otvoriti ili zatvoriti po vašoj želji. Jakna ima i jedan džep koji je sa desne strane. To mi se jako sviđa jer jakne obično imaju džep sa obje strane, ali to nije slučaj s ovom. Ako želite naručiti ovu jaknu KLIKNITE OVDJE.

2. Cosmetic Makeup Brush Cleaning Tool Silicone Wash Board


Druga stvar koju sam naručila je gumeno jaje za čišćenje četkica za šminkanje. Odavno želim da naručim ovo, ali uvijek sam imala nešto drugo u planu. Mislim da danas većina djevojaka koristi četkice za šminkanje i da muku muće oko njihovog pranja. S ovim malim dodatkom će to biti mnogo lakše i brže. Već sam ga isprobala i zaista je super. Moje četkice su izgledale kao da su tek kupljene u radnji tako da imate sve preporuke za ovo. Ako želite naručiti KLIKNITE OVDJE.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Blog instagram: Blogger.mb
Snapchat: medina_beslagic



Broj komentara: 17:

  1. Haul je odličan i sve mi se dopada, mada bih izdvojila jaknu kojom sam oduševljena. Sve u svemu, sjajan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog,ako želiš,baci pogled :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru, svakako ću pogledati tvoj blog :)

      Izbriši
  2. Woow! Jakna je definitivno predivna, obara *-*

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan haul, baš mi je žao što ti je jakna mala. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice jacket 😊 I'm following your blog if you looking my blog, back to follow happy 😊
    camdandusler.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga Medina, jakna je jako lijepa a imam istu stvarčicu za čišćenje četkica, samo je moja u rozoj boji, odlično pomaže pri čišćenju četkica!

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  6. That jacket is so gorgeous!! I love it!! Thank you so much for stopping by my blog!! I'm happy to be your newest follower!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, jakna me je oduševila koliko je savršena!

    www.stassiepinkworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši