subota, 4. kolovoza 2018.

Rosegal review

Dobro došli u novi post !

Prije par dana na moju adresu stigao je dugo očekivani paket sa Rosegal sajta. Ranije sam već pisala o ovom sajtu i naručivala neke stvari s njega. Ovaj put sam narčila tri stvari i zaista ne znam koja mi se najviše sviđa. Naprosto sam oduševljena kvalitetom i tople preporuke za ovaj sajt. U nastavku posta pogledajte šta sam ja to naručila i malo detaljiniji opis stvari i moje mišljenje o njima.

1. High Waisted Belted Slimming Narrow Feet Pants - Khaki 



Prva stvar su ove pantole koje možete vidjeti na slikama iznad. Materijal je predobar i odličan je za ljetne dane, prozračan je i lagan. Ja sam mislila da će pantole biti proivdne, ali na moju sreću nisu. One su visokog struka i na njima dođe pojas koji se veže na mašnu. Također, sa obje strane imaju duboki džepovi. Pantole se mogu kombinovati uz jako puno stvari i mislim da bi odlično išle i uz nekiu chroptop majicu. Mogu se nositi i u nekim svečanijim prilikama kao i za neko opušteno večernje druženje. Već dugo želim da ih naručim, ali uvijek je nešto drugo bilo prioritet i evo sada su konačno u mom ormaru i zaista sve preporuke za njih. Ako i vi želite naručiti ove prelijepe pantole CLICK HERE.

2. Adjustable Light 16 LEDs Touch Screen Desktop Makeup Mirror


Sljedeća stvar je led ogledalo. Ovo ogledalo sam naručila po preporuci drugih blogerki i predobro je. Jedva sam čekala da mi stigne i da ga isprobam. Imala sam strah da će se slomiti, ali srećom bilo je jako dobro upakovano tako da ne morate da brinete. Ogledalo je na dodir i uključuje se pritiskom na dugme u sredini. Jako dobra stvar je što možete smanjivati i povečavati svijetlo. Uz ogledalo dolazi i kabal koji nisam uslikala, ali je klasični kabal kao za većinu telefona. Ogledalo je odlično za šminkanje i što je jako važno čisti se bez velikih problema. Ako želite naručiti ovakvo ogledalo CLICK HERE.

3. Faux Leather Waist Belt with Metal Rings - Black


I posljednja stvar je kaiš. Stvarno nisam znala šta da naručim i onda sam vidjela ovaj kaiš i odlučila se na njega i nisam se pokajala. Jako je kvalitetan i ja sam oduševljena. Neobičan je zbog ovog srebrenog kruga. Nisam do sada viđala ovakav kaiš, a ja volim drugačije stvari tako da mi je to super. Ja ga nosim uz pantole visokog struka, ali mislim da bi mogao da se nosi i uz obične pantole. Ako želite naručiti CLICK HERE.

Zapratite me na drštvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Blog instagram: Blogger.mb
Snapchat: medina_beslagic




4 komentara:

  1. Great post and photos, I like it :)

    New post: http://www.alexandarstanisavljevic.com/2018/08/summer-style.html

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Pantalone ti odlično stoje, baš mi se dopadju! Ovo ogledalo već odavno gledam da naručim,čini se super.
    Jako lijep haul! <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši