subota, 25. kolovoza 2018.

Rosegal review

Dobrodošli u novi post !

Konačno sam napravila review post za mog jako drag internet sajt pod nazivom Rosegal. Zaista je bilo jako teško odlučiti koje stvari da naručim, i nakon višesatnog pregledavanja njihove stranice odlučila sam se za tri stvari. Ovaj sajt ima jako puno odjeće i stvarno je teško odabrati samo par stvari. U nastavku posta vidite šta sam ja to odabrala.

1. Solid Color Bowknot Embellished Short Blazers - Black - One Size




Prva stvar je ovaj crni sako koji možete vidjeti na slici iznad. Ja sam zaista oduševljena jer je sako predivan i jako kvalitetan. Kao što vidite on je predviđen za nošenje do laktova što se meni jako sviđa jer ja nisam imala takav sako u svom ormaru. Detalji na njemu su jako lijepi, ima zlate dugmiće a obje strane kao i na rukavima, a nazad je mašna. Uz sako dolazi i zlatki ukras kojim možete spojiti desnu i lijevu stranu. Ja sam više za ovu varijantu koju sam vam predstavila na fotografijama. Jedina mana kod ovog sakoa jeste što ga možete naručiti samo u jednoj velčini, a ja sam imala sreće pa i savršeno odgovara. Ako želite naručiti KLIKNITE OVDJE.

2. Flare Sleeve Color Trim Blouse - Light Pink - S




Sljedeća stvar je roza košulja koju ste mogli vidjeti i na prethodnim fotografijama. Mislim da sam milion puta napisala kako je roza moja omiljena boja i moj ormar je pun rozih stvari pa sam odlučila da ga upotpunim sa još jednom rozom košuljom. Ona mi se svidjela na prvi pogled jer je pomalo naobična. Na vratu ima dvije crne trakice koje se vežu u mašnu. Još nešto što je interesantno na ovoj košulji su svakako i rukavi koji su do lakta i šire se. Košulja po sebi ima i crne detalje tako da jako lijepo pristaje uz crne pantole. Materijal je jako prijatan i odliičan za ljetne dane. Ako je želite naručiti KLIKNITE OVDJE.

3. Lace Trim High Waist Sheath Skirt - Denim Dark Blue - S



I posljednja stvar za ovaj post je suknja kraljevsko plave boje. Nisam je obukla iz razloga što mi je prevelika. Meni se ova suknja jako svidjela i uživo je još ljepša, ali nažalost meni je prevelika. Jako je kvalitetna i do koljena je. Na sebi ima i bijele dugmiće i struk je jako lijep i neobičan. Meni se svidjela jer kod nas nisam pronašla nešto slično, ali nažalost je neću nositi i poklonila sam je rodica. Uprkos toga sve pohvale za suknju jer je zaistab prelijepa i kvalitetna. Ako želite naručiti ovu suknju KLIKNITE OVDJE.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Blog instagram: Blogger.mb
Snapchat: medina_beslagic


Broj komentara: 15:

  1. Jako lijepe stvarčice si naručila. Žao mi je što ti je suknja velika.

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sako je jako lep. ❤ Steta za suknju. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve stvari su prelepe! I post ti je odličan 😘

    www.stassiepinkworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve stvari su prelepe! I post ti je odličan 😘

    www.stassiepinkworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je super,a stvarčice koje si naručila mi se jako dopadaju.Takođe ti sve super stoji. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne stvarčice si odabrala, jako mi je žao što ti je suknja velika, ali sigurna sam da si rodicu mnogo obradovala! Odličan review. :)


    Minnah's Life


    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, sako mi se baš sviđa. :)

    Novi post: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/opekotina-ili-make-up.html

    OdgovoriIzbriši