srijeda, 11. listopada 2017.

Dazzling whitening pen

Dobrodošli u novi post!

Svi mi želimo savršen osmijeh i ulažemo mnogo truda da to postignemo, idemo kod zubara, popravljamo zube i radimo sve potrebno da bi naš osmijeh izgledao onako kako mi želimo, ali nekada ni to nije dovoljno. Svigurno ste barem jednom pokušavali pronaći riješenje i način kako da izbijelite vaše zube. Zaista na internetu postoji mnogo načina za to, tačnije onih "narodnih lijekova" za bijele zube. Ali mi smo ipak u 21. stoljeću zar ne? 
Ja sam na internetu pronašla olovku za izbjeljivanje zuba.

Pomoću ove olovke možete izbijeliti vaše zube na potpuno bezbolan, prirodan i zdrav način. Dazzling olovka sadrži gel koji je 100% siguran za vaše zube i desni. Gel sadrži novu i naprednu formulu za izbjeljivanje zuba i ima neutralnu ph vrijednost, pa time osigurava siguran i nježan tretman izbijeljivanja koji je oštećuje zubnu caklinu. 

Na zadnjoj strani pakovanja se nalaze koraci u kojima je objašnjeno kako koristiti ovu olovku za zube. Prije svega prvo trebate da operete zube da bi rezultat bio što bolji. Olovka radi na principu da okrenete donji dio olovke, a zatim je potrebno  protresti i namjestiti usne tako da ne dodiruju zube. Nakon toga na zube nanijeti tanak i ravnomjerni sloj, naravno nemojte zaboraviti i unutrašnju stranu zuba kao ni prostor između zuba. Četkica jednostavno prodire između zuba, tako da vam ovaj postupak neće biti težak. Nakon nanošenja gela prvih 30 do 60 sekundi ne smijete zatvoriti usta kako bi se gel primio i zadržao na zubima. Nakon toga možete zatvoriti usta. Kada primijetite da je gel počeo da pjeni to je znak da gel djeluje. Još jedan veoma važna napomena., 30 minuta ne preporučuje se konzumiranje hrane i pića. Nakon isteka 30 minuta ponovo operite zube.


Ono što mi se najviše sviđa je sam dizajn olovke koja je jako mala i možete je nositi bilo gdje da krenete, a pri tome neće zauzimati mnogo mjesta u vašoj torbi. Ova olovka vam omogućava izbjeljivanje zuba gdje god da se nalazite.

Kada skinete zaštitni poklopac, na vrhu se nalazi četikica pomoću koje čete nanijeti gel na vaše zube.


Rezultati su vidljivi već nakon par upotreba. Za sve informacije i  naruđbe možete se javiti na instagram profil. Kliknite OVDJE .Cijena Dazzling whitening pen je 20 KM, što je prava sitnica u odnosu na ono što dobijate. Njihov moto je "Savršeno blistav osmijeh za tren".

Pišite mi u komentarima da li sve imali iskustva sa ovom olovkom.

Pratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic








33 komentara:

  1. Woow! Ovo je fenomenalno! Mislim da ću i ja isprobati *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. I love white teeth!
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitvno jako korisna stvar! Odlična recenzija! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda veoma korisno, mada meni su zubi belji samo ako ih redovno perem, tako da mi ovo ne bi bilo neophodno, ali zašto da ne probam? ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Very useful product. I,ll definitely try it.
    Great review.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Medina draga, divan post! Ja sam nedavno pisala recenziju slicnog proizvoda te mi je bilo drago da cujem i tvoje misljenje! Ove olovke su zaista delotvorne, ja sam svojom odusevljena! Odlicna recenzija draga!

    Visit my blog, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi dear interesting product, thanks for sharing.
    I follow you back :)

    My Tester Mania

    OdgovoriIzbriši
  8. This is a great pen! :)
    Hi... would you like follow each other?
    That's Amore Blog 🍁🎃🍁🎃🍁🎃🍁

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post drga, zapratila sam te.


    mimmi-corner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Didn't know this product ;)

    Have a nice evening, kisses <3
    https://demantanosofa.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  11. You are so beautiful!
    Thank you for this review)

    FashionnPasion

    OdgovoriIzbriši
  12. Stvarno sam mnogo čitala o ovoj "olovci" i moram priznati da me sve više i više "vuče" da je isprobam. Hvala ti što si podijelila svoje iskustvo.
    Želim ti lijep vikend!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, ako je naručiš nećeš se pokajati.

      Izbriši
  13. It looks like a great product (:

    CM | XIII.

    OdgovoriIzbriši