srijeda, 4. listopada 2017.

Catrice The Nude Blossom - Recenzija

Dobrodošli u novi post!

Mislim da sam milion puta do sada spominjala koliko volim Catrice sminku i moram priznati da u drogeriji najradije kupujem Catrice sminku. Za ovaj post sam odlučila da napravim recenziju The Nude Blossom palete sjena. 


Prvo ću pisati o samoj ambalaži ove palete. Ona dolazi u prozirnoj, plastičnoj ambalaži što je jako dobro jer odmah možete vidjeti kakve su sjene, kakve su boje i ostalo. Ambalaža jako lijepo izgleda, čvrsta je, ali isto tako jako praktična za upotrebu. Kada želite da zatvorite paletu čuje se onaj dobro poznati zvuk i tako znate da se vašoj paleti neće ništa dogoditi i slobodno je možete nositi u torbi bez straha da će isprljati vašu torbu. Paleta košta oko 10KM, a možete je kupiti za nekih 7-8KM kada su u toku sniženja. A za tu ciijenu dobijete 10g proizvoda.


U paleti dolazi devet različitih sjenila. Jako mi se sviđa što je Catrice uveo i dvije dodatne sjenke pod nazivom "light" i "sculpt". Meni se izuzetno sviđa ova light i koristim je kao highlighter. Ostale nijense uglavnom roze. Većina nijansi je srednje pigmentacije, i malo se teže nanose i blendaju. Moja zamjerka ovoj paleti je što nijanse stvarno izgledaju različito u ambalaži, ali kada se nanose i izblendaju postaju jako slične i onda se ne može primijetiti različitost između nijansi.


Sve nijanse sadrže shimmer, ali on nije pretjeran. Tri od devet sjenila u ovoj paleti u matt. Prilikom nanošenja kistom se truse tako da vam ja preporučujem da otresete kist prije nego što sjenu nanesete na kapak. Ne dopada mi se što su prve dvije nijanse u glavnom redu jako slične, pa skoro i iste tako da se nikako se primijeti razlika kada ih nanesete na kapak.


Na ovoj slici možete vidjeti svih devet nijansi i njihovu pigmentaciju. Ja najviše upotrebljavam onu "light" sjenu i ona mi se zaista jako sviđa. Meni ova paleta nije ispunila baš sva očekivanja i sve što mogu reći jeste da mi je okej i da koristim samo neke od nijansi iz ove palete.


Da li ste vi probale ovu paletu sjena i ako jeste kakvi su vaši utisci, pišite mi to u komentare. Također zapratite me na društvenim mrežama:

Instagram: medinabeslagic

Snapchat: medina_beslagic 



Broj komentara: 59:

  1. Ja koristim ovu paletu pa skoro pola godine, ako ne i duže. I moram da ti kažem da je ta "light" već potrošena, ali i prva jer sam i nju dijelom koristila kao highlighter i stvarno su odlične. Pored njih mi je super i roza boja, ali i ostalim sam našla primjenu. Sve u svemu, ja sam zadovoljna paletom, ali svakako nije najbolja koju sam probala. Inače, odličan post ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno. Svakako cu pogledati tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello Medina!

    Thanks for following, I'm following you too :)

    I love Catrice products! Usually very good and with good prices ;)

    Have a great day, kisses <3
    http://demantanosofa.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super recenzija! Sviđa mi se paleta. :)
    Pratim te . ♡

    starshinebeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je stvarno predivno, hvala ti! Sviđa mi se tvoj blog, super je! :)
    Pratim te,
    Carstvo zapisanih misli

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike su divne, i post takodje! Imas divan blog draga ♥
    Pratim te, nadam se da uzvracas
    Uzivaj u danu!

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam imala priliku da isprobam ovaj proizvod, ali nijanse mi se bas dopadaju :-)
    Odlican post !

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/10/maxi-dress.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno izgleda paleta, dopadaju mi se nijanse! :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, draga.

    Ova paletica izgleda prelijepo a sigurna sam da je i jako kvalitetna. Odlično pišeš, slike su prelijepe.
    Sve pohvale.

    PS: uzvratila sam ti praćenje. :)

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. super paleta :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Sjajan post, draga moja. Vidim da ova paleta nije ispunila sva tvoja očekivanje, a ja ne volim roze nijansi senki pa mislim da se ova paleta neće naći u mojoj kolekciji. Recenzija je divna. Blog ti ja jako lep, zapratila sam te.

    Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September 💖💖💖

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, svakako ću pogledati tvoj blog <3

      Izbriši
  12. Very pretty makeup colors and palette!

    https://styledwithamanda.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Great! Have a lovely weekend sweetie!

    New follower! Follow back?
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdgovoriIzbriši
  14. Nijanse su predivne, steta sto nisu malo pigmentiranije, koristim catrice kozmetiku i ona mi je jedna od najdrazih.

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  15. hej zapratila sam te! Nisam probala ovu paletu, mada neka sa roze nijansom koju sam testirala mi se nije dopala...
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti je blog ;)
    Da, ova paleta mi je onako :/

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  17. Nice colours!
    Follow you back!
    Thank's:)
    Xoxo

    sosweetgirlythings.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  18. Super blog, jako je lep post. Odlicno. Hvala na komentaru, uzvracam pracenje :)

    www.alexandarstanisavljevic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Super recenzija! Nisam probala ovu paletu mada imam jednu njihovu, vrlo sličnu. Moguće da se i njima zalomi neka greška,jer generalno nije loša kozmetika. :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Milice. Ja jako volim Catrice kozmetiku i imam dosta njihovih proizvoda, ali ovaj mi i nije nešto posebno.

      Izbriši
  20. Nisam bas strucan za komentarisanje sminke ali odlican post, haha! :D

    Poseti moj blog: David Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  21. Very nice color palette!! good shades.
    Thanks for visiting my blog & comment,am following you dear. keep in touch. have a great weekend.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  22. I love those eyeshadows! Beautiful colors ;)
    Thank you for your visit and a comment and of course I invite you to come back again ;)
    Ive just started to follow you on GFC ;)

    Kisses,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. wow lovely colours :)
    xoxoclaudia.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  24. This is just what i was looking for! Thanks for sharing.
    Xo

    http://www.terradaflor.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. the colors are gorgeous!:) anyway, i hope you can fop by my blog too and follow if you like. saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  26. Heej, hvala ti sto si posjetila moj blog. Obozavam ovu paletu. Pratim i ja tebe :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  27. Great selection of products! I haven't try those yet :3
    BTW, I'm following back

    Chu,chu,
    Sara Meireles

    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  28. Nijanse stvarno lepo izgledaju, sjajna za one koji vole roze senke! :D


    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriši