nedjelja, 22. listopada 2017.

Outfit post

Dobrodošli u novi post!
Jako dugo nisam stavljala svoje slike na blog, odnosno nisam vam predstavljala svoj outfit. Za ovaj post sam vam pripremila neku casual odjeću, budući da sam se slikala nakon predvanja, pa možete da vidite kako se ja to odprilike oblačim na fakultetu.








Ovdje sam vam stavila 7 slika gdje se možete vidjeti u cjelosti kako sam se obukla.

Kosulja je kupljena u H&M u Austriji. Više je prikladnija za neke ljetne varijante budući da je bez rukava, ali svakako da se može kombinovati uz neki sako ili neki elegantniji džemper. Sviđa mi se njena boja jer se može komninovati uz različite boje, a ono što mi se još više sviđa je i ovaj uzorak na njoj koji upotpunjuje cijelu kombinaciju i ne čini je dosadnom.

Uz košulju sam izabrala crni sako koji sam kupila u Terranovoj u SCC-u, bio je na sniženju tako da sam ga platila 20KM. Mislim da svaka djevojka mora da ima crni sako jer ga možete kombinovati uz sve košulje kao i uz neke svečanije majice.

Uz crni sako idu i crne pantole, naravno to ne mora uvijek biti slučaj i ja se ne držim uvijek tog "pravila". Ove pantole su obične crne, visokog su struka i na nogavicama ima cif. Ove sam kupila u C&A bilo je neko jako veliko sniženje i platila sam ih samo 7 eura što je prejeftino. Pošto su ovo pantole visokog struka ja preferiram da utrpam gornji dio u pantole, što možete da vidite na slikama.

Uz ovaj outfit i jesenje dane gležnjače su neophodne. Gležnjače su pravi hit već 3 godine. Ja više preferiram gležnjače sa visokom petom, ali uvijek je dobro imati i jedne ravne. Ove su sneđe i imaju dva lanca i baš zbog njih su još interesantnije. Ove su kupljene u Austriji i mislim da su koštale 200eura, ali ne držite me za riječ.

Na slikama možete vidjeti dvoje sunčane naočale. Ove sa žutim staklima, okrugle su kupljene u New Yorkeru u Alti i mislim da su bile oko 10KM, dok su ove druge kupljene u Austriji u H&M i bile su 7 eura.

Kako vam se sviđa moja kombinacija? Pišite mi u komentarima.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic









Broj komentara: 47:

  1. Mnogo mi se dopada ovaj outfit, zaista je lijep, a u drugu ruku i elegantan. Ja se slažem da svaka djevojka treba da ima crni sako, ali i crne pantalone. To je nešto zaista divno i za neke svečanije varijante ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan autfit, draga moja Medina, zaista sjajna kombinacija, bas mi se dopada kako ti stoji! Odlicne fotografije.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  3. Outfit je predivan, zaista ti odlično stoji *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. You look gorgeous (:

    CM | XIII.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post.Evo i mene.Nisam dugo bila na blogu pa sam se odmorila i sada sprema nego ikada za jos novi i zanimljivih postova.Toliko si mi nedostajala.super post ave preeedobro napisano,a za slike da ne pricam.I ja sam izbacila novi post ukoliko zelis da ostavis svoje utiske bilo bi mi dragooo.Veliki poljubac od mene....

    OdgovoriIzbriši
  6. Dopada mi se tvoja kombinacija, prava jesenja!

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  7. Kombinacija je super,odlična za fakultet i takve svakodnevne varijante.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  8. Really beautiful outfit, i love it!
    Thanks for your comment, i'm following you now :)
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for your comment on my blog!

      I follow you too! ;oD

      xoxo Jacqueline
      www.hokis1981.com

      Izbriši
  10. You look amazing honey :)

    xx
    www.trendsandfashionblog.pt

    OdgovoriIzbriši
  11. Que look lindo, Arrasou na fotos.
    Estou seguindo.

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  12. Thank you for visiting and following my blog I already follow you back, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. love ur outfit, u look so great.
    followed u back

    torichux3.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post i outfit takodje. 🙈💕💕



    https://aandymm.blogspot.rs/2017/10/onlin-kupovina_21.html?showComment=1508667836395#c4024522364029685549

    OdgovoriIzbriši
  15. Very nice outfit.
    I following you now #178, follow me back please?
    SimonetaBlog

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako dobar outfit, a slike jos bolje! :) <3

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Običan a opet zanimljiv outfit. :) Sviđaju mi se slike. :)
    Bruka i sramota, nit imam crni sako nit crne pantalone xD
    Zapratila sam te. :)

    Upravo sam napisala novi post, radi se o filmovima, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/10/nedelja-filmova.html :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, a uvijek ima vremena za shopping. Svakako ću pogledati tvoj post.

      Izbriši
  18. Great post, photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at the end of this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/10/rose-outfit-zaful.html

    OdgovoriIzbriši
  19. 185 I am following you now on G+ too!
    Your turn :)) btw nice post!
    That's Amore Blog 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdgovoriIzbriši
  20. This is such a great look! I really love your trousers :)
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši