četvrtak, 26. listopada 2017.

Zaful haul

Dobrodošli u novi post !

Maloprije sam u pošti podigla paket koji mi je stigao iz Zafula i odmah sam odlučila da vam napišem post i pokažem šta sam ja to naručila. Na njihovoj stranici ima jako lijepih stvari i jako veliki izbor pa sam stvarno bila u dilemi oko naručivanja. Na kraju sam se odlučila za četiri stvari koje možete pogledati u ostatku posta.


Ove četkice sam doslovno odmah naručila jer su mi se svidjele "na pravu". Najviše mi se svidio sami dizajn koji je neobičan. U ovom setu dolazi 10 četkica i sve se mogu jako dobro upotrijebiti u procesu šminkanja. Četkice su mekane i lako se peru. Sve čekice su različitog oblika i različite debljine. Za više informacija možete pročitati deskripciju na njihovom sajtu.




Sljedeća stvar koju sam naručila je zlatni set prstenja. Ja imam problema sa kupovinom prstenja jer imam jako duge i tanke prste pa ne mogu da nađem ništa što bi mi odgovaralo. Ovaj set me iznenadio jer prstenje odlično pristaje i izgleda jako lijepo. U setu dođe 10 prstenova različitih dezena. Više informacije možete pronaći na njihovoj stranici. 



Sljedeća stvar koju sam naručila je ova roza kapa. Budući da će ubrzo zima htjela sam da se obezbijedim. Inače jako volim kape sa natpisima, ali mi je trebala jedna roza koja može popraviti apsolutno svaku kombinaciju. Materijal je jako lijep i kapa je baš topla. Više informacija možete pronaći na njihovoj stranici.






Posljednja stvar koju sam naručila je ova jaknica. Iako se zakopčava na cif mislim da je jako elegantna i da se može dobro ukombinovati uz neke majice, a mislim da će ići uz bijele pantole. Materijal je super i što je najvažnije veličina mi odgovara, oko toga sam jedino bila skeptična, ali je ispalo sve u najboljem redu. Rukavi su čipkani i to je upravo ono što ovoj jaknici daje određenu dozu elegancije. Više informacija možete pronaći na njihovoj stranici.


Šta vam se najviše sviđa od onoga što sam naručila? Pišite mi u komentare.

Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic




33 komentara:

  1. Stvari su sve divne,najvise mi se dopadaju cetkice,divne su zaista.
    Pratim te,ako zelis zaprati i ti mene :)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan izbor, četkice su jako zanimljive, a jaknica mi se pogotovo sviđa *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Imam istu, ali crnu jaknicu sa istog sajta i zaista je odlična! Predivno ti stoji *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Jakna je predivna. Baš mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne stvari, draga moja Medina, zaista mi se dopada sve sto si porucila. Počev od četkica i kape, pa do ove jaknice koja ti predivno stoji. Četkice su odlicne, videces i sama vremenom, jako su upotrebljive, bar meni!

    Visit my blog, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, nadam se da ću četkice koristiti duži vremenski period jer mi izgledaju super.

      Izbriši
  6. Sve su stvari odlicne.
    Odlican post dragaaa.Sve sa slike mi se svidja jaoo,potpuno moj stil.Draga izasao je novi ppst na mom blogu ukoliko zelis da ostavis svoje utiske,mene bi stvarno razveselila.Ubrzo ide post Q&A i ukoliko imas neka pitanja za mene ili nesto vezano za moj blogu,mozes da postavis vec u neke postova,naravno ukoliko zelis.Jedan veliki i srdacan pozdrav od Vase Belle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim riječima. Svakako ću pogledati tvoj novi post.

      Izbriši
  7. Odličan haul! Meni se posebno sviđaju četkice i slike su ti odlične *-*
    http://forever-blogm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan haul, baš mi se sviđaju stvarčice koje si naručila☺ Kapa i četkice su mi najdraže♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam se stvarno iznenadila tvojoj originalnosti i prelijeposcu tvojih fotogorafija! Zaista ti svaka cast! <3
    Zaprati me ako zelis da se jos druzimo! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a great haul. You picked some great pieces.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve stvari su predivne, ali prstencici su mi top (:
    https://reflectionsofathankfulheart1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ali ove četkice su toliko savršene da ih prvo primetim i prosto te mame da ih kupiš. :D
    Jaknica je prelepaa!
    nMedusaa

    OdgovoriIzbriši
  13. Those brushes are fantastic. I love that bonnet as well. <3

    Joy to the World

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepe stvari. Imam ove prstencice i veoma sam zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello dear I am following your blog nr 185, can you follow me back now?
    That's Amore Blog 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdgovoriIzbriši