subota, 14. listopada 2017.

Trenutni beauty favoriti - Collab

Dobrodošli u novi post! 

Ovaj post je collab sa mojom dragom Ivom Troglić. Mi smo odlučile pisati post na temu "Trenutni beauty favoriti". Obavezno pogledajte i njen post na ovu temu. Da bi posjetili njen blog kliknite OVDJE i naravno obavezno je zapratite i komentarišite post.
Ja sam odabrala šest proizvoda koje ja trenutno koristim i koji predstavljaju moje trenutne beauty favorite.

Za svoj prvi prenutni beauty favorit izabrala sam Golden Rose tečni mat ruž. Ja sam veliki ljubitelj ovakvog tipa ruževa. Kada sam bila u Beogradu prvi put sam isprobala Aurine tečne mat ruževe i mislila sam da u Sarajevu neću pronaći nešto slične kvalitete, ali sva sreća pa sam pronašla ovaj ruž. Velika prednost je što zaista dugo ostaju na usnama. Cijena je 9KM ako me pamćenje dobro služi. Za tu cijenu dobijete 5,5ml proizvoda i što je najvažnije dermatološki je testiran.

Četica je pogodna za nanošenje, ali ako želite potpunu preciznost onda svakako možete izgled vaših usana da upotpunite sa nekom olovkom za usne. Ruž sadrži i dodatni vitamin E.

Ovdje možete pogledati svoč ruža. Nijansa je 01. Nijansa je zaista divna i mislim da će svima pristajati. Sve pohvale za ovaj ruž jer je prevazišao sva moja očekivanja.


Jedan od mojih omiljenih proizvoda je svakako Catice kamuflažna krema. Ako imate problema sa bubuljicama i podočnjacima ovo je prava stvar za vas. Stvarno jako dobro pokriva i ja sam prezadovoljna ovim proizvodom i koristim ga već jako dugo. Ambalaža je plastična, a na gornjem dijelu je prozirni dio gdje možete pogledati o kakvom proizvodu je riječ.

U jednoj kutijici dobijate 3grama proizvoda i moram vam reći da ova kamuflažna krema može da traje jako dugo i to je ono što mi se sviđa pored dobre pokrivne moći. Cijena jedne kutijice je oko 6KM.

Ovdje možete pogledati svoč dvije nijanse, i to 010-Ivary i 020-Light Beige.


Ja ne znam da li sam prije pisala o ovom tušu, ali on svakako može da se ubroji u moje trenutne beauty favorite. U pitanju je Miss Sporty crni tuš za oči. Ovaj tuš koristim već dvije godine i prezadovoljna sam. Dugo traje bez da ga popravljam i to mi je najvažnije jer sam dugo vremena izvan kuće, a nekada baš i nemam vremena da popravljam šminku.

Još nešto što mi se sviđa kod ovog tuša je svakako četkica kojom jako precizno mogu izvući liniju. U jednoj bočici dobijete 3,5ml proizvoda. Cijena je prava sitnica, košta samo 4.50KM.


Sljedeći proizvod je Mega Volume Miss Maga maskara od  L'Oreal Paris. Ambalaža ove maskare je slična ostalim L'Oreal maskarama, čvrsta je i jako lijepo izgleda. Veliki plus je što maskara ostaje na trepavicama sve do trenutka kada je odlučite skinuti. Moram također da napomenem da je tekstura maskare dosta gusta.
Ono što L'Oreal kaže za ovu maskaru: " L'Oreal Paris predstavlja Mega Volume Miss Manga maskaru i pomaže djevojkama da ostvare svoj san: ultra volumizirane trepavice,2X otvoreniji pogled, sladak i neodoljiv".

Najveća prednost ove maskare je svakako njena četkica koja radi na principu 360 stepeni, odnosno može se okretati onako kako vama to dogovara. Donji dio četkice je širok i odličan za nanošenje na gornje trepavice, dok je gornji dio četkice tanak i odličan za nanošenje maskare na donje trepavive. Količina koju ćete dobiti je 8,5 ml.


Još jedan proizvod za usne se našao u mojim trenutnim beauty favoritima. U pitanju je Essence olovka za usne. Ovo klasična olovka koja je oštra. Cijena je 2,20KM i mislim da je ovo jedan od najprodavanijih Essence proizvoda i zaista nikad nisam čula neku lošu riječ o njihovim olovkama. Na policama možete pronaći jako veliki izbor nijansi što je još jedna od prednosti.

Ovdje možete pogledati svoč. Olovke su zaista jako pigmentovane i lijepo se razmazuju. 


Posljednji favorit mi je ova Essence duo 3D sjena za oči. Riječ je o sjenama koje se jako lako nanose, a bolji efekat možete dobiti ako je stavite na mokru podlogu. Ambalaža je jako mala, ali čvrsta i praktična. Postojanost sjenila je odlična i jako dugo ostaju na kapku. Sjenila sadrže shimmer i to daje dodatanu čar za dobar izgled. Mogu se stavljati i bez baze, ali sa bazom bi sigurno bile dosta postojanije.

Reljefni dizajn pruža potpuni 3D izgled, i laganu teksturu koja stvara potpuni 3D izgled. U ambalaži dobijete 2,8grama proizvoda. Nijanse su tačno onakve kakve su i u kutiji. 

Na slici možete vidjeti svoč. Pigmentacija je odlična. Ovo sjenilo možete pronaći u 9 različitih nijansi. Ovo moje je u nijansi 09-Irrestible midnight date. 


Da li ste vi probali neke od ovih proizvoda i kakvo je vaše mišljenje?
Zapratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic














Broj komentara: 48:

  1. Odlično!
    Obožavam Essence olovke za usne, ovu nijansu još nisam probala ali definitivno ću morati. Drago mi je što smo surađivale ♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Essenc olovke za usne obozavam, imam ih gotovo u svim nijansama, takoder imam ovo 3D sjenilo, mislim da cak i u istoj nijansi, znaci pigmentacijaaa je ludnicaa.
    Drago mi je da ste ti i Iva napravile Collab post ❤️❤️

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Essence ima najbolje olovke za usne,divne su!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, draga Medina. Nisam viđala ovu essence 3D sjenu, ali izgleda fantastično.
    Želim ti lijep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično. Mnogo si me oduševila sa ovim proizvodima. Tvoje pisanje je također odlično i mnogo mi se dopada. Samo nastavi tako ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow - - - - > Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Medina, post je predivan! Verujem da su Golden Rose tecni ruzevi odlicni, ta nijansa mi se mnogo dopada i verujem da ce bas ona biti prva u mojoj maloj kolekciji :) https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, draga Medina! Imam identičnu olovku za usne i vrlo sam zadovoljna njome. Što se tiče ostalih proizvoda, nisam ih još probala, ali izgledaju zaista odlično! :)

    Ako želiš, pogledaj moj novi post na blogu:

    Carstvo zapisanih misli

    Želim ti predivan vikend! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajoj, odusevljena sam postom! Stvarno divna recenzija, temeljno si nam predstavila proizvode, bas onako kako ja volim! Izgledaju mi jako interesantno! Do sada nisam probala ni jedan, osim ruza, ali verujem u njihov kvalitet!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful shade of lip gloss! Other items look good as well! Thank you for visiting my blog. I followed you back #148

    Have a nice day~

    https://ddalginanabeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Great produtcs you have here! grateful for your visit at my blog :)
    Your new follower! <3

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdgovoriIzbriši
  11. Dugo sam razmisljala da li da probam ovaj Catrice camuflage i time sto si prezadovoljna si me ubedila. Isto vazi i za Golden Rose-ov tecni ruz. Samo da nadjem dobru boju, sudeci da sa roze ustima izgledam kao Bordin iz Brac (stvarno ne znam kako sam se setila toga). Elem, odlican post <3

    Svrati ---- Mellowcent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno nećeš požaliti ako isprobaš ta dva proizvoda jer su odlična, a tebi hvala na komentaru.

      Izbriši
  12. Odlični favoriti. Karmin je predivan! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Looks so good!! ♥

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. I have Golden Rose lipstick, it's very good.
    I follow you, hope you'll follow me back.

    Have a nice day, dear!
    FashionnPasion

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the color of the first one! Thanks for following me, I'm also following you. :)
    --
    O diário da Inês | Facebook | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  16. odlican post, slike su fenomenalne :) jako mi se svidja tvoj blog ..pratim te i rado cu te citati ubuduce

    oazalepote.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican post. Super ti je blog. Proizvodi deluju super.

    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Boje su predivne. Najvise se dopada boja ruza. Fenomenalna je <3

    Hvala na poseti. Uzvratila sam pracenje (#160)

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Sjajan post draga moja. Sviđaju mi se favoriti.

    Adda's life

    OdgovoriIzbriši
  20. Nice lip color!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriši
  21. Ove GR ruževe jako volim, imam ih u nekoliko nijansi vrlo su postojani, a boje predivne! Super post draga! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  22. Great products. Loved your detailed post.
    Thank you so much for visiting my blog and for your kind comment!<3 I followed you back))

    http://marylyl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Predobar ruz! :)
    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/10/top-6-saveta-kako-da-vam-se-kosa.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  24. Svi proizvodi mi se dopadaju, a najvise tecni ruz :-)
    Divna je nijansa <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/10/coca-cola.html

    OdgovoriIzbriši
  25. nice reviews!
    thanks for following.. I am following you back
    xoxo

    http://lecaferouge.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši