četvrtak, 19. listopada 2017.

Šta se tačno događa sa našom kožom kada navečer ne skinemo šminku?

Dobrodošli u novi post !

Nakon ovih "beauty" tema odlučila sam se za jedan temacki i jako koristan post. Sigurna sam da je svaka od vas barem jednom otišla na spavanje sa šminkom. Vjeroatno ste to veče došli kasno iz grada ili ste bili preumorni. Meni se to često dešavalo pogotovo u srednjoj školi, ali kasnije sam shvatila da koliko god da sam umorna moram skinuti šminku jer se lice uništava tim činom.



Veliki problem srednjoškolki je upravo taj što navečer ne skidaju šminku i kada ustane ujutro u školu samo "poprave" onu od predhodnog dana, odnosno nanode "šminku na šminku". To je pogrešno i izuzetno šteti vašem mladom licu. Naravno, ta oštećenja sigurno neće biti vidljiva odmah, ali za par godina sigurno hoće.

Spavanjem sa šminkom jedno noć vjerovatno neće donijeti neke veće posljedice po vašu kožu, ali ako vam to pređe u naviku doći će do začepljavanja pora. Neskidanjem šminke može vas dovesti do upalnih procesa na koži, odnosno stvaranjem bubuljica. Ako neredovno skidate šminku vaša koža stari i dolazi do pojave bora. Neka istraživanja kažu da neskidanje šminke u kontinuitetu mjesec dana dovodi do starenja vaše kože i do 10 godina. 

Neke djevojke misle da nije neophodno skinuti ruž, to naravno nije tačno jer neki ruževi su sebi imaju vosak i ako ga tijekom noći pojedete može doći do začepljavanja pora i pojave bubuljica, to naravno nije lijepo za vidjeti, a vi čete biti krivi zato što niste izdvojili samo 5 minuta i skinuli ruž.

Moram da napomenem i jedan interesantan podatak a to je da ako spavate sa maskarom ili tušem oni vrlo lako mogu uči u vaše oči i izazvati iritaciju očiju. A svakako će i na vašem jastuku ostati crne mrlje, što nije dobro za vaše oči. Spavanje sa maskarom najviše će biti pogubno za vaše trepavice jer će se maskara tijekom noći skidati i stvarati grudice,a vi čete zasigurno ostati bez par vaših trepavica.

Budući da smo u 21. stoljeću postoje različiti načini skidanja šminke. Jedan od njih je i onaj najjednostavniji da se umijete sapunom (preporučeno onim koji neisušuje kožu), a nakon toga možete staviti neku hidratizirajuću kremu za lice. Neke djevojke koriste i mlijeko za skidanje šminke ili losion. Maramice za skidanje šminke mogu samo razmazati šminku, ali ako ih ipak koristite onda ih iskoristite dovoljno kako bi skinuli cjelokupnu šminku. 



Obično je umor taj izgovor kojim se žene služe i opravdavaju svoj postupak. Nemojte da zbog 5 minuta koje ćete vjerovatno provesti na Instagramu i Facebooku, uništavate vašu koži i dovedete je do starenja.

Da li vi spavate sa šminkom i koje proizvode koristite za njeno skidanje? Pišite u komentarima !

Pratite me na društvenim mrežama:
Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic


Broj komentara: 26:

  1. Sviđa mi se post. :) Ja svoju sminku skidam raznim umivalicama, a koristim i ulje za skidanje sminke. Koristila sam prije i sapune i micelarne vodice... Svasta, ali ne sjecam se da sam legla spavati sa sminkom na licu.. to mi je bas nehigijenski i nezdravo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, drago mi je što brineš o svojoj koži.

      Izbriši
  2. Divan i jako koristan post! Trudim se da ne zaboravljam da skinem sminku i ako se to, moram priznati, desilo nekoliko puta :)
    Visit me,Coccinela

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, draga Medina, i jaaako koristan. I sama sam znala tokom srednje da odem spavati našminkana, ali kasnije sam saznala mnogo loših stvari koje prouzrokuje ta navika i trudila sam se da ne pravim tu grešku. Sve pohvale za izbor teme.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post dear! I following you now..follow me back please?
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice dear!
    thnaks for the comment and I´m your new follower ;) bow please follow me back
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  6. Keep posting...
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako interesantna tema, draga moja Medina! Ovo je nesto o cemu bi trebalo znatno vise da se prica! Ja sam neko ko ne bi mogao da legne sa sminkom! Ponekad, kad se kasno kasno vratim kuci, i zadremam, probudim se i otrcim da skinem sminku i detaljno izribam lice!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je tema jako poučna i drago mi je što brineš o svom licu.

      Izbriši
  8. Dobra tema Medina, ja nikada sa šminkom, ne bih mogla opušteno da spavam sa šminkom na licu.
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  9. Originalna tema! Bilo je prezanimljivo čitati. Ja nikada ne zaboravim skinuti šminku, jednostavno me je strah posljedica. Kada sam baš umorna onda samo uzmem maramice i poslije se umijem kako bi barem nešto uklonila. Mrak post!

    Felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se sa tobom, o ovoj temi treba više pričati, sve više devojaka se podleže tome da ih mrzi da skinu šminku posle dugog izlaska i ostalih faktora... a teše se time kako neće niošta biti... Drago mi je što si napisala ovaj post i koliko-toliko podigla svest o ovome, što kasnije može sigurno ostaviti čak i fatalne posledice... <3


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  11. Super tema! Zaista imam dobru naviku da nikada ne idem na spavanje sa šminkom. Slažem se s tobom oko važnosti uklanjanja šminke prije spavanja te da je razvoj ove navike vrlo bitan za lijepu kožu lica. :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši